loading...
me and you من و تو
منصور-عرفان-پویا بازدید : 243 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

in Light Radio نرم افزاری رایگان و آسان برای گوش دادن به کانال ها رادیویی از طریق اینترنت می باشد.با استفاده از نرم افزار فوق می توانید بیش از ۱۷۰۰۰ استگاه های رادیویی را دریافت و گوش دهید.این نرم افزار به شما اجازه می دهد که به راحتی و از طریق اینترنت به کانال ها دلخواه رادیو خود گوش دهید و آن ها را ضبط کنید و کانال های دلخواه را به لیست علاقه مندی اضافه کنید .

از ویژگی های دیگر این نرم افزار کاربردی می توان به مواردی همچون جست و جوی سریع و خودکار ایستگاه های رادیویی ، اضافه کردن ایستگاه رادیویی ، تایمر خواب برای متوقف شدن خودکار برنامه پس از مدت زمان تعیین شده ، ضبط کانال های دلخواه با کیفیت عالی اشاره کرد.

برای دانلود این نرم افزار از دانلود ۰۰۹۸ کافیست به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

گوش دادن به رادیو از طریق اینترنت با inLight Radio 1.2.7.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 332 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ProgDVB Professional نرم افزاری قدرتمند در عین حال پیجیده ای است که به شما اجازه می دهد کانال های تلویزیونی و رادیویی را بالاترین کیفیت از طریق اینترنت به صورت آنلاین مشاهده کنید . علاوه بر این شما می توانید کانال های دلخواه خود را به راحتی با کیفیت عالی ذخیره کرده و در زمان دیگر آن ها را مشاهده کنید.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن بیش از ۴۰۰۰ لیست شبکه های تلویزیونی و رادیویی ؛ جست و جو ، پخش و ضبط کلیپ های یوتیوب ؛ مشاهده ی کانال های ماهواره ای ؛ پروتکول اینترنت تلویزیون (IPTV) اشاره کرد.

هم اکنون آخرین نسخه ی منتشر شده ی این نرم افزار با نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه در ادامه ی مطلب برای دانلود قرار داده شده است که می توانید آن ها را با یک کلیک دریافت کنید.

 

مشاهده ی کانال های رادیویی و تلویزیونی با ProgDVB Professional 6.85.2

 

 

 

download دانلود نسخه ی x86 با حجم ۱۳.۲ مگابایت

download دانلود نسخه ی x64 با حجم ۱۱.۸ مگابایت

password رمز فایل ها : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 189 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Pocket Radio Player نرم افزار جدید و رایگان می باشد که قادر است کانال های رادیویی را بالاترین کیفیت از ایستگاه های رادیویی دریافت کند و برای گوش دادن در اختیار شما قرار دهد.این نرم افزار بسیار جمع و جور بوده و از رابط کاربری بسیار آسان و زیبا برخوردار است و از همه مهمتر به صورت قابل حمل است و نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را با یک کلیک بروی هر کامپیوتری بدون نصب اجرا کنید.

این رادیو پلیر برای دریافت ایستگاه های رادیویی به متصل شدن به اینترنت نیازمند است که با متصل شدن به اینترنت با بالاترین سرعت پردازش جست و جوی کانال ها را برای شما انجام خواهد داد.

برای دانلود این رادیو پلیر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

گوش دادن به رادیو با Pocket Radio Player 290612

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۹.۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 197 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Whos Is On My WiFi نرم افزار قدرتمند،مفید و پرکاربردیست که در زمینه مدیریت و افزایش امنیت شبکه های بی سیم (WiFi) طراحی و روانه بازار شده است.این نرم افزار به کاربران این امکان را میدهد تا مدیریتی همه جانبه بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) خود داشته باشند. به کمک نرم افزار Whos Is On My WiFi کاربران قادرند تا مطلع شوند که چه افرادی بر روی شبکه خصوصی آنهاست و در حال استفاده از آن است.از توانایی های ویژه این محصول دور زدن حقه ها و شناسایی آنهاست که نتیجه آن امنیت بالای شبکه شما خواهد بود. جهت دانلود این نرم افزار کابردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

wifi+security

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۵.۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 227 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Easy Google Maps Downloader  نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

 

Easy-Google-Maps-Downloader

 

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۶.۹۶ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 244 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار cFosSpeed v9.04 Build 2051 + v8.03 Build 1983 به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.
البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.

cfospeed


قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در کمترین Ping ها
- استفاده از متد Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع کانکشن ها
- سازگار با انواع پروتوکل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یک گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

download دانلود نسخه v9.04 – با حجم  ۶ گیگا بایت

download دانلود نسخه v8.03 – با حجم  ۷ گیگا بایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 208 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار USB over Network شما می توانید یک درایو USB خارجی یا یک پرینتر را روی یکشبکه به اشتراک بگذارید. دستگاه ها، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، اسکنرهای بارکد، PDA ها، USB ها و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، به عنوان مثال شما باید به صورت نرمال دستگاه USB خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل و اجرا کنید. گاهی اوقات این کار ساده نیست، مخصوصا زمانی که شما به دستگاهی نیاز دارید که در ساختمانی دیگر یا شهری دیگر قرار دارد. USB دستگاهی استاندارد است که توسط بسیاری از کامپیوترهای مدرن استفاده می شود اما این نرم افزار تنها برای اتصال دستگاه جانبی الکترونیکی روی یک کامپیوتر طراحی شده است. هم اکنون شما با استفاده از USB over Network می توانید USB و دیگر دستگاه هایی که قابلیت به اشتراک گذاری ندارند را روی یک شبکه به راحتی به اشتراک بگذارید.

usbnet-solution-virtual


امکانات نرم افزار USB over Network :
- تکنولوژی شبیه سازی USB واقعی : USB over Network نرم افزاری کامل برای به اشتراک گذاری دستگاه های USB روی شبکه های محلی یا اینترنت می باشد. تکنولوژی شبیه سازی آن می تواند یک دستگاه های USB مجازی را در سمت کاربر ، دقیقا همانند دستگاه USB سخت افزاری روی سمت سرور ایجاد کند.
- پشتیبانی از انواع مختلف دستگاه های USB :دستگاه های USB که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند به نوع خاصی محدود نمی شوند.
- به اشتراک گذاری خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان به اشتراک گذاری خودکار دستگاه های USB به محض متصل کردن آن به درون کامپیوتر را می دهد.
- لیست سیاه : حالت به اشتراک گذاری خودکار کاملا ایمن است اما بعضی مواقع نمی خواهید که یک دستگاه USB خاصی به صورت خودکار به اشتراک گذاشته شود. با ساخت یک لیست سیاه می توانید از به اشتراک گذاری آن جلوگیری کنید.
- به اشتراک گذاری پورت USB : بدین معنی که شما می توانید یک نرم افزار را برای به اشتراک گذاری یک پورت USB خاص و تمامی دستگاه های USB متصل شده به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.
- اتصال خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان برقراری ارتباط خودکار بین دستگاه کاربر و تمامی دستگاه های USB موجود در سرور را می دهد.
- لایه امنیتی SSL برای محافظت از حریم شخصی شما و انتقال اطلاعات.
- سازگاری نرم افزار با محیط های ۳۲bit و ۶۴bit.
- سازگاری کامل با سیستم Microsoft Hyper-V virtualization.
-امکان اتصال مستقیم USB به اشتراک گذاشته شده در نرم افزارها.

 
download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۱۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 257 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

برای ما کاربران که در اینترنت در گشت و گذار هستیم مطمئنا پیش آمده که یک ویدئو آنلاین مورد پسندمان قرار می گیرد که سعی می کنیم آن را دانلود نمائیم اما به دلایل مختلف این امکان وجود نداشته و تنها امکان مشاهده آنلاین آن توسط سرویس دهنده فراهم می شود. سرویس های آنلاین متعددی هستند که تنها اجازه پخش آنلاین به کاربران می دهند و هیچ راهی هم وجود ندارد که بتوان ویدئوهای موجود را دانلود کرد.
اما در مرورگرها قابلیت وجود دارد به نام Cache که تمامی گشت و گذارهای اینترنتی را به صورت فایل اصلی در پوشه ای که مربوط به همان مرورگر است ذخیره می کند ؛ مثلا برای همین ویدئوهای آنلاین که فایل اصلی آن را به صورت SWF یا FLV و یا فرمت های دیگر ذخیره می نماید. این کش نمودن می تواند گاهی بسیار مفید باشد ؛ مثلا وقتی سایتی را بارگزاری می کنیم ابتدا تمامی قسمت های آن در کش ذخیره می شوند ولی وقتی دوباره آن را بارگزاری می کنیم قسمت هایی که به روز شده اند از اینترنت بارگزاری می شوند و به همین دلیل سرعت بازکردن صفحات وب افزایش پیدا خواهد کرد. برای این که ما بتوانیم فایل های ویدئویی که به صورت آنلاین بوده اما توسط مرورگر کش شده اند را ذخیره کنیم باید در میان هزاران فایل به دنبال تک فایل ها باشیم که کاری نسبتا سخت است مخصوصا که از چند مرورگر هم استفاده کنیم.
ولی با استفاده از نرم افزاری به نام VideoCacheView که نرم افزاری بسیار سبک و ساده است به راحتی می توان Cache تمامی مرورگرها را بازکرده و ویدئوهای آنلاینی که در آن ذخیره شده اند را به راحتی مشاهده کرد. ویدئوها ، موزیک ها ، تصاویر ، فلش ویدئوها و … از جمله مواردی هستند که کاربر می تواند با استفاده از این ابزار به راحتی آن ها را پیدا کند ؛ سازگاری با مرورگرهای رایج IE ، Firefox ، Opera ، Chrome و دیگر مرورگر ها نکته بسیار مهمی است که در این ابزار به آن توجه ویژه ای شده است. همچنین کاربر می تواند فایل های مورد نظر را برروی دیگر درایوها ذخیره کند ؛ پخش نماید یا آدرس آن را مشاهده کند. همه این موارد در نرم افزار VideoCacheView که حجم آن کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است امکانپذیر شده است.

videocacheview-7


قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoCacheView:
- قابلیت مشاهده کش تمامی مرورگر
- جداسازی فایل مختلف با فرمت های گوناگون
- سازگار با مرورگرهای مختلف و رایج
- حجم بسیار پائین و استفاده آسان از نرم افزار
- امکان مشاهده آدرس اصلی فایل ها
- قابلیت پخش در نرم افزار بدون اجرای ابزار خاص دیگری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۳۱۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    امکانات


    lنظرت در مورد سایت چیه؟
     
     
    _________________________

     翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Portugu�s Língua Traducere limba rom�nă Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovensk�ho jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate T�rk�e Самоанскій мову перекладу Dịch sang ng�n ngữ Tiếng Việt

    _______________________
    ___________________________________



    ________________________

    آمار سایت
  • کل مطالب : 701
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,910
  • بازدید ماه : 2,910
  • بازدید سال : 84,905
  • بازدید کلی : 571,094