loading...
me and you من و تو
منصور-عرفان-پویا بازدید : 243 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

in Light Radio نرم افزاری رایگان و آسان برای گوش دادن به کانال ها رادیویی از طریق اینترنت می باشد.با استفاده از نرم افزار فوق می توانید بیش از ۱۷۰۰۰ استگاه های رادیویی را دریافت و گوش دهید.این نرم افزار به شما اجازه می دهد که به راحتی و از طریق اینترنت به کانال ها دلخواه رادیو خود گوش دهید و آن ها را ضبط کنید و کانال های دلخواه را به لیست علاقه مندی اضافه کنید .

از ویژگی های دیگر این نرم افزار کاربردی می توان به مواردی همچون جست و جوی سریع و خودکار ایستگاه های رادیویی ، اضافه کردن ایستگاه رادیویی ، تایمر خواب برای متوقف شدن خودکار برنامه پس از مدت زمان تعیین شده ، ضبط کانال های دلخواه با کیفیت عالی اشاره کرد.

برای دانلود این نرم افزار از دانلود ۰۰۹۸ کافیست به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

گوش دادن به رادیو از طریق اینترنت با inLight Radio 1.2.7.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۷ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 332 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ProgDVB Professional نرم افزاری قدرتمند در عین حال پیجیده ای است که به شما اجازه می دهد کانال های تلویزیونی و رادیویی را بالاترین کیفیت از طریق اینترنت به صورت آنلاین مشاهده کنید . علاوه بر این شما می توانید کانال های دلخواه خود را به راحتی با کیفیت عالی ذخیره کرده و در زمان دیگر آن ها را مشاهده کنید.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به داشتن بیش از ۴۰۰۰ لیست شبکه های تلویزیونی و رادیویی ؛ جست و جو ، پخش و ضبط کلیپ های یوتیوب ؛ مشاهده ی کانال های ماهواره ای ؛ پروتکول اینترنت تلویزیون (IPTV) اشاره کرد.

هم اکنون آخرین نسخه ی منتشر شده ی این نرم افزار با نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه در ادامه ی مطلب برای دانلود قرار داده شده است که می توانید آن ها را با یک کلیک دریافت کنید.

 

مشاهده ی کانال های رادیویی و تلویزیونی با ProgDVB Professional 6.85.2

 

 

 

download دانلود نسخه ی x86 با حجم ۱۳.۲ مگابایت

download دانلود نسخه ی x64 با حجم ۱۱.۸ مگابایت

password رمز فایل ها : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 189 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Pocket Radio Player نرم افزار جدید و رایگان می باشد که قادر است کانال های رادیویی را بالاترین کیفیت از ایستگاه های رادیویی دریافت کند و برای گوش دادن در اختیار شما قرار دهد.این نرم افزار بسیار جمع و جور بوده و از رابط کاربری بسیار آسان و زیبا برخوردار است و از همه مهمتر به صورت قابل حمل است و نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را با یک کلیک بروی هر کامپیوتری بدون نصب اجرا کنید.

این رادیو پلیر برای دریافت ایستگاه های رادیویی به متصل شدن به اینترنت نیازمند است که با متصل شدن به اینترنت با بالاترین سرعت پردازش جست و جوی کانال ها را برای شما انجام خواهد داد.

برای دانلود این رادیو پلیر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

گوش دادن به رادیو با Pocket Radio Player 290612

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۹.۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 197 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Whos Is On My WiFi نرم افزار قدرتمند،مفید و پرکاربردیست که در زمینه مدیریت و افزایش امنیت شبکه های بی سیم (WiFi) طراحی و روانه بازار شده است.این نرم افزار به کاربران این امکان را میدهد تا مدیریتی همه جانبه بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) خود داشته باشند. به کمک نرم افزار Whos Is On My WiFi کاربران قادرند تا مطلع شوند که چه افرادی بر روی شبکه خصوصی آنهاست و در حال استفاده از آن است.از توانایی های ویژه این محصول دور زدن حقه ها و شناسایی آنهاست که نتیجه آن امنیت بالای شبکه شما خواهد بود. جهت دانلود این نرم افزار کابردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

wifi+security

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۵.۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 227 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Easy Google Maps Downloader  نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

 

Easy-Google-Maps-Downloader

 

 

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۶.۹۶ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 244 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار cFosSpeed v9.04 Build 2051 + v8.03 Build 1983 به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.
البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.

cfospeed


قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در کمترین Ping ها
- استفاده از متد Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع کانکشن ها
- سازگار با انواع پروتوکل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یک گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

download دانلود نسخه v9.04 – با حجم  ۶ گیگا بایت

download دانلود نسخه v8.03 – با حجم  ۷ گیگا بایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 208 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار USB over Network شما می توانید یک درایو USB خارجی یا یک پرینتر را روی یکشبکه به اشتراک بگذارید. دستگاه ها، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، اسکنرهای بارکد، PDA ها، USB ها و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، به عنوان مثال شما باید به صورت نرمال دستگاه USB خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل و اجرا کنید. گاهی اوقات این کار ساده نیست، مخصوصا زمانی که شما به دستگاهی نیاز دارید که در ساختمانی دیگر یا شهری دیگر قرار دارد. USB دستگاهی استاندارد است که توسط بسیاری از کامپیوترهای مدرن استفاده می شود اما این نرم افزار تنها برای اتصال دستگاه جانبی الکترونیکی روی یک کامپیوتر طراحی شده است. هم اکنون شما با استفاده از USB over Network می توانید USB و دیگر دستگاه هایی که قابلیت به اشتراک گذاری ندارند را روی یک شبکه به راحتی به اشتراک بگذارید.

usbnet-solution-virtual


امکانات نرم افزار USB over Network :
- تکنولوژی شبیه سازی USB واقعی : USB over Network نرم افزاری کامل برای به اشتراک گذاری دستگاه های USB روی شبکه های محلی یا اینترنت می باشد. تکنولوژی شبیه سازی آن می تواند یک دستگاه های USB مجازی را در سمت کاربر ، دقیقا همانند دستگاه USB سخت افزاری روی سمت سرور ایجاد کند.
- پشتیبانی از انواع مختلف دستگاه های USB :دستگاه های USB که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند به نوع خاصی محدود نمی شوند.
- به اشتراک گذاری خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان به اشتراک گذاری خودکار دستگاه های USB به محض متصل کردن آن به درون کامپیوتر را می دهد.
- لیست سیاه : حالت به اشتراک گذاری خودکار کاملا ایمن است اما بعضی مواقع نمی خواهید که یک دستگاه USB خاصی به صورت خودکار به اشتراک گذاشته شود. با ساخت یک لیست سیاه می توانید از به اشتراک گذاری آن جلوگیری کنید.
- به اشتراک گذاری پورت USB : بدین معنی که شما می توانید یک نرم افزار را برای به اشتراک گذاری یک پورت USB خاص و تمامی دستگاه های USB متصل شده به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.
- اتصال خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان برقراری ارتباط خودکار بین دستگاه کاربر و تمامی دستگاه های USB موجود در سرور را می دهد.
- لایه امنیتی SSL برای محافظت از حریم شخصی شما و انتقال اطلاعات.
- سازگاری نرم افزار با محیط های ۳۲bit و ۶۴bit.
- سازگاری کامل با سیستم Microsoft Hyper-V virtualization.
-امکان اتصال مستقیم USB به اشتراک گذاشته شده در نرم افزارها.

 
download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۱۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 257 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

برای ما کاربران که در اینترنت در گشت و گذار هستیم مطمئنا پیش آمده که یک ویدئو آنلاین مورد پسندمان قرار می گیرد که سعی می کنیم آن را دانلود نمائیم اما به دلایل مختلف این امکان وجود نداشته و تنها امکان مشاهده آنلاین آن توسط سرویس دهنده فراهم می شود. سرویس های آنلاین متعددی هستند که تنها اجازه پخش آنلاین به کاربران می دهند و هیچ راهی هم وجود ندارد که بتوان ویدئوهای موجود را دانلود کرد.
اما در مرورگرها قابلیت وجود دارد به نام Cache که تمامی گشت و گذارهای اینترنتی را به صورت فایل اصلی در پوشه ای که مربوط به همان مرورگر است ذخیره می کند ؛ مثلا برای همین ویدئوهای آنلاین که فایل اصلی آن را به صورت SWF یا FLV و یا فرمت های دیگر ذخیره می نماید. این کش نمودن می تواند گاهی بسیار مفید باشد ؛ مثلا وقتی سایتی را بارگزاری می کنیم ابتدا تمامی قسمت های آن در کش ذخیره می شوند ولی وقتی دوباره آن را بارگزاری می کنیم قسمت هایی که به روز شده اند از اینترنت بارگزاری می شوند و به همین دلیل سرعت بازکردن صفحات وب افزایش پیدا خواهد کرد. برای این که ما بتوانیم فایل های ویدئویی که به صورت آنلاین بوده اما توسط مرورگر کش شده اند را ذخیره کنیم باید در میان هزاران فایل به دنبال تک فایل ها باشیم که کاری نسبتا سخت است مخصوصا که از چند مرورگر هم استفاده کنیم.
ولی با استفاده از نرم افزاری به نام VideoCacheView که نرم افزاری بسیار سبک و ساده است به راحتی می توان Cache تمامی مرورگرها را بازکرده و ویدئوهای آنلاینی که در آن ذخیره شده اند را به راحتی مشاهده کرد. ویدئوها ، موزیک ها ، تصاویر ، فلش ویدئوها و … از جمله مواردی هستند که کاربر می تواند با استفاده از این ابزار به راحتی آن ها را پیدا کند ؛ سازگاری با مرورگرهای رایج IE ، Firefox ، Opera ، Chrome و دیگر مرورگر ها نکته بسیار مهمی است که در این ابزار به آن توجه ویژه ای شده است. همچنین کاربر می تواند فایل های مورد نظر را برروی دیگر درایوها ذخیره کند ؛ پخش نماید یا آدرس آن را مشاهده کند. همه این موارد در نرم افزار VideoCacheView که حجم آن کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است امکانپذیر شده است.

videocacheview-7


قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoCacheView:
- قابلیت مشاهده کش تمامی مرورگر
- جداسازی فایل مختلف با فرمت های گوناگون
- سازگار با مرورگرهای مختلف و رایج
- حجم بسیار پائین و استفاده آسان از نرم افزار
- امکان مشاهده آدرس اصلی فایل ها
- قابلیت پخش در نرم افزار بدون اجرای ابزار خاص دیگری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۳۱۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 198 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Google Plus New Tab پلاگین جدید و جالبی مخصوص مرورگر فایرفاکس می باشد که با نصب آن زحمت وارد کردن آدرس سایت برای share کردن مطلب در گوگل +۱ از گردن شما کم می شود!با نصب این پلاگینآیکون گوگل پلاس وان را در مرورگر خود به صورت مستقیم داشته باشید و با کلیک برروی آن به راحتی پست های سایت ها را شیر کنید.

برای نصب این پلاگین هم مثل بقیه ی پلاگین ها دکمه ی Ctrl + O را در مرورگر فشار دهید و فایل پلاگین را به مرورگر معرفی کنید.

 

پلاگین افزودن دکمه پلاس 1 گوگل به مرورگر - فایرفاکس

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۰۰ کیلوبایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 230 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Click2Clear History پلاگین جدید و جالب گوگل کروم می باشد که با نصب آن یک آیکون قرمز رنگ به مرورگرشما افزوده می شود و با کلیک برروی آن به راحتی می توانید تاریخچه ی آدرس های مرور شده را حذف کنید.همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این پلاگین به شما اجازه می دهد با یک کلیک تاریخ آخرین ساعت، روز، هفته یا ​​ماه را به راحتی حذف کنید.

برای نصب این پلاگین هم کافی است در مرورگر گوگل کروم دکمه ی Ctrl + O را بفشارید و در پنجره ی باز شده فایل پلاگین را به برنامه دهید تا نصب شود.

 

حذف تاریخچه گوگل کروم با پلاگین Click2Clear History 0.0.17

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۰۰ کیلوبایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 245 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Media player for Chrome پلاگینی جدید و بسیار جالب و کاربردی برای مرورگر کروم می باشد که با نصب آن یک پلیر زیبا و ساده همانند تصویر زیر به مرورگر شما افزوده می شود که با آن می توانید آهنگ های مورد علاقه ی خود را سرچ کنید و در همان جا هم به صورت آنلاین به موزیک ها گوش فرار دهید.در این پلاگین فقط کافی است که کلمه ی آهنگ مورد نظر خود را برای جست و جو بنویسید و برروی آیکون ذره بین کلیک کنید تا در زیر همین پلیر آهنگ ها را به شما نشان دهید و با کلیک برروی آن شروع به پخش کند.

هم اکنون می توانید این پلاگین جالب را از دانلود ۰۰۹۸ دانلود کنید.

 

پلاگین جالب Media player for Chrome 0.91 - گوگل کروم

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۴۰۰ کیلوبایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 257 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Weather Neobar پلاگین جالب و کاربردی مرورگر کروم می باشد که با نصب آن در مرورگر خود وضعیت آب و هوای منطقه ی دلخواه خود را بدون هیچ نرم افزاری بصورت زنده تا سه روز آینده پیش بینی کنید.برای نصب این پلاگین برروی مرورگر خود کافیست که فایل دانلودی که در ادامه مطلب وجود دارد را از حالت فشرده خارج کرده و در مرورگر خود دکمه ی Ctrl + O را فشار دهید و فایل پلاگین را به برنامه بدهید.

 

پلاگین کروم پیش بینی وضعیت آب و هوا Weather Neobar 1.0.2

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۱ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 240 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

با پلاگین Ad Block که برای مرورگر سافاری طراحی شده است ، از وبگردی بیشترین لذت را ببرید!این پلاگینتمام تبلیغات وب سایت ها نظیر پاپ آپ و … را بلوک می کند و تجربه ی یک وبگردی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

روش نصب هم مثل بقیه ی پلاگین ها است که با فشردن کلیدی های Ctrl + O فایل پلاگین را به مروگر بدهید تا نصب شود.

 

پلاگین بلوکه کردن تبلیغات AdBlock 2.5.25 - safary

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۷۰۰ کیلوبایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 336 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Plugins 0.7.0 پلاگین جدیدی برای مرورگر گوگل کروم می باشد که با نصب آن یک آیکون به نوار آدرس بالایمرورگر شما افزوده می شود که توسط آن می توانید به صورت مستقیم و بدون دردسر و سریع پلاگین ها را فعال و یا غیرفعال کنید.

برای فعال سازی و نصب این پلاگین برروی مرورگر خود ، در کروم دکمه ی Ctrl + O را بفشارید و در پنجره ی باز شده فایل را به مرورگر بدهید تا نصب شود.

 

پلاگین فعال و غیر فعال کردن پلاگین ها با Plugins 0.7.0 -کروم

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۰۰ کیلوبایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 812 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Gmail Panel پلاگین جدید و کاربردی مخصوص مرورگر قدرتمند فایرفاکس می باشد که با نصب آن آیکون زیبایی به مرورگر شما افزوده می شود که توسط آن می توانید بدون ترک کردن صفحه به اکانت خود در جیمیل متصل شوید ! برای استفاده از این پلاگین کافیست فایل آن را از ادامه ی مطلب دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.پس از این کار مرورگر Firefox خود را باز کرده و کلید ترکیبی Ctrl + O را بفشارید و فایل پلاگین را به مرورگر معرفی کنید تا پلاگین نصب شود .

پس از نصب مرورگر خود را ریستارت کنید تا آیکون Gmail Panel به مرورگتان افزوده شود.

 

ورود به اکانت جیمیل با یک کلیک توسط پلاگین Gmail Panel 1.0.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۰۰ کیلوبایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 276 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

x Messages پلاگین جدید و فوق العاده جالب مرورگر محبوب فایرفاکس می باشد که توسط آن می توانید به راحتی و با یک کلیک با کاربران آنلاین هر صفحه ای از وبسایت ها و وبلاگ ها ارتباط برقرار کنید ! با نصب اینپلاگین برروی مرورگر خود یک آیکون به نوار آدرس بالای مرورگر افزوده می شود که تعداد افراد آنلاین را نمایش می دهد و با کلیک برروی آن یک صفحه در مرورگر باز می شود که به راحتی می توانید ارتباط خود را با کاربران شروع کنید.

برای دانلود این پلاگین جالب Firefox به ادامه ی مطلب از دانلود ۰۰۹۸ مراجعه کنید .

 

پلاگین جالب چت با کاربران حاضر سایت xMessages 0.1.0

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۳۳۰ کیلوبایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 270 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Web Rank SEO پلاگین جدید و کاربردی و جالب مخصوص مرورگر محبوب Opera می باشد که با نصب آن آیکون زیبایی به مرورگر شما افزوده می شود و با مراجعه به سایت های مختلف به صورت اتوماتیک پیچ رنگ گوگل وبسایت ها را با یکی از عددهای ۱ تا ۱۰ در کنار آیکون به نمایش می گذارد که با کلیک برروی آیکونپلاگین پنجره ی کوچکی در مرورگر باز می شود که اطلاعات دیگر وبسایت و یا وبلاگ را به شما نشان می دهد که آن اطلاعات عبارتند از :

- رتبه ی جهانی الکسا (Alexa) و Compete و Quantcast وبسایت

- تعداد صفحات ایندکس شده سایت در موتورهای جست و جوی Google و Bing

- تعداد بک لینک سایت در Google ، Bing و Alexa

- تعداد لایک های شبکه های اجتماعی Tweeter ، Dig و Delicious

- و در آخر هم نمایش نمودار گرافی رتبه ی الکسا و Compete

پس از دانلود فایل پلاگین از ادامه ی مطلب آن را از حالت فشرده خارج کنید و مرورگر خود را باز کنید و کلید ترکیبی Ctrl + O را بفشارید و فایل پلاگین را به مرورگر بدهید تا نصب شود.

 

ساخت و استخراج فایل های zip با PeaZip 4.6

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۲۰ کیلوبایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 185 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Page Rank for Firefox پلاگینی جدید و کاربردی برای مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با نصب آن یک آیکون کوچک به نوار ابزار مرورگر شما می افزاید که پیچ رنگ صفحات وب را به صورت اتوماتیک به شما نشان می دهد و با کلیک برروی آن پیچ رنک کلیه تب های باز را در پنجره ی جدید به نمایش می گذارد.

روش نصب : فایل مرورگر را از ادامه ی مطلب دانلود کنید ، سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید.مرحله ی بعد به مرورگر خود رفته و کلیدهای ترکیبی Ctrl + O را بفشارید و فایل پلاگین (page-rank.xpi) را به آن معرفی کنید و دکمه ی Install را بفشارید.

 

مشاهده پیچ رنک وبسایت ها در مرورگر با پلاگین PageRank for Firefox 1.1.1

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۰۰ کیلوبایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 199 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player نرم افزاری محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد.نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید . جهت دانلود اخرین ورژن نرم افزار فلش پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

flash player دانلود

 

 

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۱۵ مگابایت

password رمز فایلها : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 185 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

WinSCP Martin Prickly نرم افزاری رایگان و امن برای انتقال فایل از کامپیوتر شما به سرور های اف تی پی می باشد که عملکرد اصلی این نرم افزار کپی امن انواع فایل ها به سرور FTP است.

برخی از ویژگی های این نرم افزار رایگان :

- پشتیبانی از SSH رمز عبور تعاملی، صفحه کلید، کلید عمومی

ویرایشگر متن

- ترجمه شده به چندین زبان مختلف

- پشتیبانی از U3

- یکپارچگی با ویندوز

- و ….

 

ارتباط با سرور FTP با نرم افزار WinSCP 4.3.7 Build 1679

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۳ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 264 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

به اینکه رایانه تان در منزل همچون یک سرور عمل کند فکر کرده اید؟

آیا میدانید راه اندازی یک سرور خانگی کاری بسیار ساده است؟

البته در صورتی که شما هم به کاربران نرم افزار رایگان و کم حجم Home Ftp Server بپیوندید. به کمک ایننرم افزار می توانید رایانه خود را تبدیل به یک سرور ارسال و دریافت فایل کنید که می تواند همچون یک سرور FTP و حتی با قابلیت هایی بیشتر از آن به ارائه خدمات به شما یا کاربرانتان بپردازد.

با استفاده از این برنامه میتوانید کاربران خاصی را مشخص کنید، دسترسی آنها به پوشه های مختلف را تعریف کنید و به نسبت به استفاده آنها از فایلهای خاص نظارت داشته باشید. این نرم افزار یک محیط مدیریتی تحت وب را نیز در اختیار شما قرار میدهد که با کمک آن میتوانید به سادگی به استفاده از امکانات مختلف برنامه بپردازید.

 

 

راه اندازی سرور خانگی با Home FTP Server 1.12.1 Build 162

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۳ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 234 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Web Drive نرم افزاری کم حجم و قدرتمند از شرکت South River Technologies برای انتقال فایل به سرور و هاست می باشد.با این نرم افزار می توانید بدون دانلود کردن فایل ها آن ها را از روی سرور با قدرتی بالا ویرایش کنید و مدیریتی کامل بر فایل های خود داشته باشید.از ویژگی های دیگر این نرم افزار مدیریت اف تی پی می توان به پشتیبانی از زبان های ژاپنی  ، چینی و انگلیسی ؛ پشتیبانی از پروکسی سرور ؛ امنیت بالا در انتقال فایل و … را می توان نام برد.

هم اکنون می توانید ورژن نهایی این برنامه را از دانلود ۰۰۹۸ با یک کلیک دانلود کنید.

 

نرم افزار مدیریت FTP با WebDrive 10.10 Build 2567

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶.۲ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 360 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Xlight FTP Server نرم افزاری آسان با کارایی بالا برای راه اندازی سرورهای خانگی با قدرت بالا می باشد که با آن می توانید سیستم خود را به یک سرور اف تی پی قدرتمند تبدیل کنید و اقدام به ایجاد سرورهای مجازی کنید.

این نرم افزار به دلیل حجم بسیار کم (چیزی در حدود ۲ مگابایت) نسبت به امکانات فوق العاده اش در میان کاربران محبوب شده است و همه آن را یک برنامه FTP بسیار قدرتمند می شناسند.

بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور ساخته شده اند به دلیل حجم بالای خود از حافظه CPU استفاده بسیار زیادی می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد اما نرم افزار Xlight FTP Server بدون هیچ گونه فشاری به سی پی یو به کار خود ادامه می دهد.

از ویژگی های نرم افزار فوق می توان به مواردی نظیر امکان ساخت چندین سرور مجازی با استفاده از یک سیستم ، امکان بلوکه کردن آی پی های خطرناک به صورت اتوماتیک ، مدیریت حرفه ای بر پهنای باند مصرفی ، ارسال اتوماتیک پیام اخطار به مدیر سرور در صورت بروز مشکل ، پشتیبانی از اتصال ایمن Ssl اشاره کرد.

برای دانلود جدیدترین نسخه ی منتشر شده ی نرم افزار Xlight FTP Server از وبسایت دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

Xlight FTP Server

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 720 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

WebDrive Enterprise Edition یک نرم افزار کاربردی و حرفه ای در زمینه ی مدیریت پروتکل FTP است ، این نرم افزار یک ابزاری فراتر از یک کلاینت اف تی پی است که امکانات بسیار بیشتری را برای کاربران فراهم خواهد آورد ، این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای کلاینت اف تی پی، به شما امکان باز کردن و ویرایش فایل‌های مبتنی بر سرور ، بدون نیاز به مراحل اضافی دانلود فایل را می‌دهد. با استفاده از یک ویزارد ساده، شما یک درایو شبکه به سرور FTP خواهید داشت. اتصال به درایو مجازی در این نرم افزار نیازی به دانش خاصی ندارد و می‌توانید مانند کامپیوتر خود، کارها را در آنجا نیز انجام دهید. WebDrive تنها کلاینت اف تی پی است که از پروتکل‌های اضافی مانند WebDAV, SFTP, SFTP, FTP و Amazon S3 پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار با پشتیبانی از استانداردهای اتصال امن SSL و SFTP محیطی به دور از هرگونه خطر را برایتان فراهم می‌سازد. همچنین این نرم افزار می‌تواند به سرویس‌های ذخیره سازی آنلاین و یا سرور شیرپوینت نیز ارتباط برقرار نماید.

webdrive-ftp نرم افزار


امکانات نرم افزار WebDrive Enterprise Edition v11.0 :
- نصب و پیکربندی آسان
- مدیریت و تنظیم اتصالات
- اتصال آسان و سریع به سرور
- دسترسی آسان به دایرکتوری‌ها
- دارای ویژگی‌های امنیتی
- پشتیبانی از پروتکل استاندارد SSL, SSH, FTP, FTPS و SFTP
- امکان اتصال به سرویس‌های ذخیره سازی آنلاین آمازون
- پشتیبانی از Microsoft FrontPage
- پشتیبانی از سرور فایروال و پروکسی
- امکان رمزنگاری سرورهای FTP
- باز کردن یک تونل رمزنگاری شده برای اتصال بین کاربر و سرور
- قابلیت از سرگیری دانلود فایل از FTP
- نقل و انتقال سریع و آسان
- انتقال امن اطلاعات مهم از طریق اینترنت
- امکان استفاده به عنوان یک جایگزین برای VPN شرکت‌های بزرگ
- باز کردن و ویرایش آسان و مستقیم فایل‌های سرور
- قابلیت جستجو در فایل‌های سرور
- پشتیبانی از DOS/Legacy (خط فرمان)
- امکان انجام دستوراتی نظیر کپی, xcopy, mkdir, dir, انتقال و …
- و ….

 

 

download دانلود با لینک مستقیم – با نسخه ی۳۲ و ۶۴ بیتی

size حجم فایل : ۱۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 222 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری کوچک ، رایگان و بسیار قدرتمند برای مدیریت حرفه ای هاست ، شامل تمام امکانات لازم برای مدیریت FTP و اتصال به سرور برای انجام امور مربوط به هاست می باشد که به آسانی توسط آن می توانید به هاست شخصی خود متصل شوید و به آپلود و دانلود فایل بپردازید.

با این برنامه می توانید به آپلود فایل های دلخواه به صورت همزمان با سرعتی بالا بپردازید و از لحاظ امنیت خیالتان راحت باشد چرا که امنیت نرم افزار فایل زیلا در انتقال فایل بسیار بالا است و طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود سوق داده است.

یکی از ویژگی های نرم افزار فایل زیلا امکان آپلود فایل با قابلیت Resume است که در صورت قطع شدن اتصال اینترنتان بعد از وصل شدن به نت لازم نیست دوباره از اول به آپلود فایل بپردازید بلکه از همان جا که اینرتنت شما قطع شد به آپلود ادامه می دهد.

کمتر کاربری پیدا می شود که نرم افزار فایل زیلا را نشناسد و حتی با آن کار نکرده باشد زیرا به دلیل محیط ساده و امنیت بالای آن همه ی کاربران از آن به عنوان نرم افزار آپلود فایل استفاده می کنند.

برای مشاهده ی تصویری از محیط نرم افزار فوق + قابلیت های نرم افزار و دانلود آن از وب سایت دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

download FileZilla

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار FileZilla :

 

- مدیریت کامل برروی پوشه های هاست

- قابلیت Resume کردن در صورت قطع شدن اتصال

- قابلیت زمانبندی آپلود و دانلود فایل

- دارا بودن قابلیت کشیدن و رها کردن

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- ساپورت از فایروال

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۴.۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 181 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Speed MP3 Downloader نرم افزاری بسیار آسان و قدرتمند می باشد که خدمات کامل دانلود آهنگ به صورت حرفه ای و سریع را برروی دسکتاپ شما فراهم می کند.نرم افزار فوق شامل رابط کاربری بسیار راحت می باشد و طوری طراحی شده است که تمام ویژگی های اصلی آن به صورت مستقیم در دسترس و در کانون دید می باشد.نوار جست و جو در بالای پنجره ی این برنامه به شما کمک می کند که به صورت دقیق در اینترنت به دنبال آهنگ مورد نظر خود بگردید و پس از پیدا کردن آهنگ آن را با اطلاعات دقیقی همچون طول، محبوبیت و لینک دانلود در اختیار شما قرار دهد.ویژگی جالب دیگر که در این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده این است که می توانید قبل از دانلود آهنگ آن را گوش دهید و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن کنید.سرعت دانلود با این نرم افزار فوق العاده بالا می باشد اما به سرعت اینترنت شما هم بستگی دارد ، با این حال در صورت پایین بودن سرعت اینترنت آهنگ ها به صورت کامل دانلود می شوند.

Speed MP3 Downloader برروی کارایی کلی سیستم شما تاثیری نمی گذارد و به راحتی برروی تمام نسخه های ویندوز کار می کند ولی برروی ویندوز ۷ نیاز به دادن دسترسی مدیر به اجرای آن می باشد.

به طور کلی ؛ با بالاترین و پیشرفته ترین امکانات نیاز شما را از نرم افزار مدیریت دانلود برای دانلود آهنگ فراهم می کند و با تنظیمات قوی خود می توانید کاربران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

در این ورژن که امروز در دانلود ۰۰۹۸ برای دانلود شما قرار گرفته است برخی از مشکلات و باگ های ورژن قبلی رفع گردیده است و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دانلود کنید.

 

دانلود سریع آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader 2.2.9.6

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶.۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 304 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید یک ویدئو را از سایت یوتیوب دانلود کنید، GET Youtube Downloader Ultimate  یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.  شما با استفاده از این نرم افزار که سایت دانلود۰۰۹۸ برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه تان را از سایت یوتیوب را تنها با کلیک دانلود کرده و سپس در محیط خود نرم افزار اقدام به تبدیل و تغییر فرمت ویدیوها کنید. با استفاده از این نرم افزار ساده و قدرتمند می توانید ویدئوهای FLV را از یوتیوب دانلود کرده و به فرمت های صوتی و تصویری محبوب دیگر تبدیل کنید. همچنین شما می توانید ویدئوهای FLV را از روی سایت های مختلف به اشتراک گذاری ویدئو مانند Yahoo!video, Google, Vimeo, Facebook, Gofish video و غیره نیز به راحتی دانلود کنید.
علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده، GET Youtube Downloader Ultimate یک مبدل قدرتمند ویدئوهای FLV نیز می باشد که می تواند آنها را به انواع فرمت های صوتی و تصویری مانند MP4, MOV, AVI, 3GP, M4V, ASF, MP3, AC3, AAC, M4A, OGG تبدیل کند تا شما بتوانید به راحتی آنها را روی دستگاه های مختلف مثل iTunes/iPod/iPhone/iPad/iMovie مشاهده کنید.جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 


نرم افزار دانلود از youtube

 

 

امکانات نرم افزار Youtube Downloader :
- تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری.
- تبدیل DVD به فرمت های مختلف.
- دانلود از یوتیوب و دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدئو.
- تبدیل فرمت ویدئوهای دانلود شده به MP3 و دیگر فرمت های قابل اجرا روی دستگاه های مختلف.
- تبدیل ویدئو به کد HTML برای اجرای آن روی وبلاگ یا وبسایت.
- اجرای چندین پردازش به صورت همزمان برای افزایش سرعت دانلود و تبدیل فرمت.
- افزایش سرعت تبدیل تا ۵۰۰% با استفاده از تکنولوژی NVIDIA CUDA.
- تشخیص خودکار ویدئوهای آنلاین .
- تبدیل فرمت ویدئوهای FLV سایت یوتیوب.
- تبدیل فرمت ویدئو به صورت HD.
- تبدیل دی وی دی برای اجرا روی یوتیوب و دیگر سایت های به اشتراک گذاری فیلم.
- تبدیل ویدئوی FLV به فرمت های MP4, AVI, 3GP, ASF, MOV, MPEG, VOB, M4V.
- استخراج صوت از ویدئو و ذخیره در فرمت های MP3, AC3, AAC, WAV, WMA, M4A, APE, OGG.
تبدیل فرمت ویدئوهای یوتیوب برای اجرا روی دستگاه هایی مانند iPod, iPhone, iPad, iTunes,

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۲۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 211 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراهidm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

Untitled-1

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Download Accelerator Plus Premium:

- سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

- افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

- تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

- دارای قابلیت Pause & Resume

- توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

- امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

- امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

- توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

- دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۱۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 210 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Manager یک نرم افزار مدیر دانلود برای محتوای آنلاین طراحی شده است که دارای ویژگی های جالبی می باشد که به بررسی و توضیح آن ها می پردازیم . نصب این نرم افزار بسیار آسان بوده ودر هنگام نصب پیشنهاد نصب نرم افزار Website Ripper Copier را به شما می دهد که به صورت جداگانه برروی سیستم شما نصب می شود و توسط آن می توانید وبسایت های دلخواه را دانلود کرده و به صورت آفلاین به مرور آن ها بپردازید ؛ جست و جو و دانلود فایل خاصی از یک وب سایت و امکانات جالب دیگری . کار با نرم افزار Download Accelerator Manager دقیقا همانند اینترنت دانلود منیجر معروف است که باید URL دلخواه را به آن بدهید تا دانلود شروع شود و پس از آن فایل خروجی را دریافت کنید.

کار با شتاب دهنده دانلود بسیار سریع است و بهترین گزینه برای دانلود  فایل های با اندازه های بزرگ می باشد . این نرم افزار قطعا سریعتر از برنامه های مدیریت دانلود ارائه شده توسط برخی از مرورگرهای وب است.

همچنین نرم افزار فوق به شما با ابزار Media Grabber این امکان را می دهد که با سرعتی باور نکردنی و سریع آهنگ ها و ویئو ها را از سایت هایی همچون یوتیوب، Meta Cafe و Daily motion دانلود کنید.

خوبی این نرم افزار این است که از تمام مرورگرهای موجود نظیر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، سافاری، اپرا و … پشتیبانی می کند .

این نرم افزار در مقایسه با دیگر برنامه های مدیر دانلود از مقدار بسیار کمی از CPU و حافظه استفاده می کند.

در نتیجه ، شتاب دهنده دانلود به صورت نرم افزار قابل اعتماد برای دانلود داده ها از طریق اینترنت است و آن را به رایگان استفاده کنید!

 

Download Accelerator Manager

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۶ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 220 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

Internet Download Manager

 

برخی از ویژگی های دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 :

 

- دانلود آسان و سرعت بالا در دانلود فایلها

- دسته بندی فایلهای دانلود شده

- بالا ترین کیفیت در دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP و HTTPS و…

- امکان قطع دانلود در هنگام دانلود و ادامه آن

- پشتیبانی از proxy servers

- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن یا Drag and Drop

- ارتباط کامل و دقیق با IE7

- ارتباط خوب با MSN Explorer, Avant, MyIE, AOL

- دانلود تمامی لینکهای موجود در یک Web page با یک کلیک

- کمک به تکمیل سازی جستجوگر در حالت offline

- رد شدن از فیلتر و دانلود پکتها

- امکان استفاده از آنتی ویروس نصب شده در کامپیوتر برای چک کردن فایل در حال دانلود

- امکان Resume در مواردی از قبیل ایجاد مشکل در شبکه و یا قطع شدن ارتباط با اینترنت

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 212 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Fast Click نرم افزاری فارسی برای جمع آوری شماره موبایل ها و ایمیل های موجود در اینترنت می باشد که با سرعت و دقت بالا به دو شکل دادن یک یا چند کلمه کلیدی در میان موتورهای جستجوی معروف به جمع آوری اطلاعات می پردازد و یا با دادن نام یک یا چند سایت اطلاعات آن سایتها را استخراج می کند.

از ویژگی های برنامه ی Fast Click می توان به موارد زیر اشاره کرد :

+ امکان تعریف چندین پروژه همزمان جهت جمع آوری اطلاعات :
با کمک این ویژگی شما می توانید بطور همزمان چندین سایت و یا کلمه کلیدی را در موتور های جستجوی مختلف جستجو نمایید. Fast Click همچنین امکان توقف کامل ، مکث یا ادامه دادن هر پردازش در هر لحظه را فراهم می کند. برای مثال در مواقعی که شما چندین پردازش در حال اجرا دارید و همزمان با مرورگر خود در اینترنت کار می کنید می توانید برخی پردازش های غیر ضروری را برای مدتی غیرفعال (مکث) نمایید. شما در هر زمان می توانید پردازش مذکور را فعال نمایید.
+ امکان تعیین نوع شماره موبایل های دریافتی و همچنین پیش شماره آنها (برای مثال می توان نرم افزار را طوری تنظیم کرد که فقط شماره های یک شهر یا یک استان خاص را استخراج کند)
این ویژگی برای محلی سازی اطلاعات پیدا شده بسیار مفید است. به کمک این ویژگی شما می توانید اطلاعات مورد نظر خود را که مربوط به شهر یا استان خاصی است لیست نمایید. همچنین می توانید با مشخص کردن پیش شماره های تلفن های همراه، اطلاعات را بر اساس اپراتور های مورد نظر دسته بندی کنید.
برای مشاهده ی دیگر امکانات نرم افزار Fast Click و توضیحات تکمیلی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 199 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید ایمیل مارکتینگ کم هزینه ترین و با صرفه ترین روش تبلیغات می باشد و با این روش می توانید به هزاران پست الکترونیک با سرعت بالا و در مدت زمان اندک ایمیل بفرستید .
به کمک نرم افزار Email Panel ، می توانید یک ایمیل را به هزاران آدرس ایمیل مختلف ارسال کنید . همچنین در زمان ارسال ، از مکانیزم هایی برای کاهش احتمال اسپم شدن ایمیل ها استفاده می کند .
این نرم افزار دارای قابلیت شناسایی ایمیل های تکراری و حذف آنها می باشد و در صورتی که در لیست آدرس های ایمیل های شما ، مورد تکراری باشد به صورت خودکار موارد تکراری حذف می شوند که این کار باعث بهینه تر شدن استفاده از برنامه و جلوگیری از اسپم شدن پیام می شود.
قابلیت ارسال گزارش ارسالی به صورت اتوماتیک به شما این امکان را می دهد که پس از آغاز ارسال ایمیل گروهی ، دیگر نیازی برای انتظار نیست . شما می توانید مرورگر خود را ببندید و یا از حساب کاربری خود خارج شوید. پنل به صورت خودکار عملیات ارسال را انجام می دهد. همچنین می توانید به قسمت گزارش ها رفته و تعداد ایمیل های ارسالی و وضعیت آن ها ار مشاهده کنید.
توجه : برای اجرای نرم افزار Email Panel باید “پیش نیاز” .NET Framework 4.0 بر روی رایانه شما نصب باشد. در صورتی که این پیش نیاز نصب نیست می توانید از اینجا آن را دانلود و نصب کنید .

 

Email Panel for pc

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 211 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Yahoo! Messenger پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که این نرم افزار فوق العاده را نشناسد.

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

- شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

- اتاق های چت مختلف برای هر کشور

- اشتراک گذاشتن عکس

- ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

- ارتباط صوتی با طرف مقابل با کیفیتی عالی

- چالش دوستان خود به بازی های کلاسیک یاهو در پنجره ی مسنجر

- انتخاب آواتار دلخواه برای آی دی خود

- پوسته های متعدد گرافیکی و جالب

- تبادل پیام های متنی با چند نفر به صورت همزمان

در این ورژن که امروز در دانلود ۰۰۹۸ برای دانلود قرار داده ایم برخی از قسمت ها بهبود یافته اند و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را دانلود کنید .

 

دانلود رایگان نسخه جدید Yahoo! Messenger 11.5.0.228

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۷.۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 201 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Nimbuzz از مسنجرهای محبوب و زیبایی است که بی شک بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار چت از طریق موبایل می باشد که نسخه های مختلف آن با بروزرسانی های متوالی برای انواع سیستم عامل موبایل و کامپیوتر منتشر شده است.

امروز نیز نسخه ی جدید کامپیوتر این مسنجر پس از چندین ماه با بهینه سازی های مختلف منتشر شد و ما به عنوان اولین سایت ایرانی این مسنجر را برای شما قرار داده ایم.

همه ی شما با ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر این مسنجر آشنا هستید.

 

از تغییراتی که در این ورژن نسبت به ورژن های قبلی صورت پرفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

- گرافیکی شدن عوض کردن پنجره ها

- افزوده شدن قابلیت دعوت مخاطب تلفنی

- گسترده شدن تنظیمات با بروزرسانی های جدید

- امکان بلوکه کردن مخاطب های دلخواه و خارج کردن آنها از حالت بلوک

قابلیت تنظیم تغییر اتوماتیک حالت به “بیرون” پس از مدت زمان خاص غیرفعال بودن (از تنظیمات قابل تنظیم است)

- اضافه شدن دکمه ی سریع دسترسی به چت روم ها

- اضافه شدن دکمه ی “جست و جوی فهرست نیمباز” برای پیدا کردن دوستانتان از طریق در

دست داشتن ایمیل ، موبایل و …

برای دانلود این مسجر با لینک مستقیم از سرور دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

Nimbuzz for pc

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 199 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

برنامه WeChat یک مسنجر محبوب در میان دارندگان گوشی های هوشمند می باشد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به جمع ۲۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بپیوندید. در مارکت اندروید این برنامه به عنوان بهترین مسنجر و راه ارتباطی برای اندروید معرفی شده است.

برخی از ویژگی ها:
- امکان ارسال پیام گروهی
- امکان برقراری چت تصویری
- امن بودن آن و در دسترس بودن همیشه ی تاریخچه ی پیام ها
- امکان ساخت گروه
- امکان استفاده از شکلک ها

این  برنامه  را میتوانید رایگان در ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

webchat

 

 

download دانلود

size حجم فایل :۱۴.۸۹ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 204 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

ICQ پیام رسانی قدرتمند می باشد که در میان افراد با نام سرویس پیام رسانی فوری شناخته شده است و همانند یاهو مسنجر دارای امکانات فوق العاده ای می باشد و به زیبایی یاهو مسنجر است. شما با این مسنجر می توانید به راحتی از طریق اکانت فیس بوک ، جیمیل ، AOL ، و … خود وارد شوید و از امکانات آن بهره ببرید .

از ویژگی های حائز اهمیت این مسنجر می توان به شکلک های بسیار زیبا ، پوسته های مختلف ، ایجاد چت کنفرانس و … اشاره کرد و هم اکنون می توانید نسخه ی نهایی این مسنجر را از دانلود ۰۰۹۸ با یک کلیک دانلود کنید.

 

ICQ messenger

 

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۳۳ مگابایت

download رمز فایل : www.download0098.com

download منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 221 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

ooVoo یکی از بهترین ، قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر موجود برای ویندوز می باشد که به کمک آن می توانید ارتباط تصویری رایگان را با دوستان و همکاران خود در هر نقطه ای از جهان که دوست دارید انجام دهید.

با این مسنجر بی نظیر می توانید کنفرانس های ویدئویی خود را با کیفیتی بالا انجام دهید و از داشتن مسنجری به این قدرتمندی لذت ببرید.

در مسنجر فوق تصویر و کیفیت صدا در طول تماس های ویدئویی عالی است و منابع CPU و حافظه نسبتا هنگامی استفاده می کند.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار مسنجر ooVoo :

 

- ایجاد چت تصویری همزمان با دوستان تا ۱۲ نفر

- ضبط تماس های ویدئویی با کیفیت عالی

- ایجاد تماس تصویری با وضوح و کیفیت بالا

- تمام صفحه کردن صفحه ی چت برای جذابیت بیشتر

- به اشتراک گذاری دسکتاپ ویدئو کنفرانس

- ایجاد تماس های تلفنی – تلفن همراه یا تلفن ثابت

- مدیریت دفترچه تلفن خود

- اضافه کردن تلفن برای تماس ویدئویی

- قابلیت دعوت از دوستان

- قابلیت یافتن دوستان

- ارسال فایل های بزرگ

 

هم اکنون میتوانید این مسنجر را با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ دریافت کنید.

 

 

ooVoo messenger

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱۳.۳ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 223 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Avant Browser Ultimate یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرورگر وب می باشد که سه موتور قدرتمند کروم ، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر را به کار برده اند و این مرورگر را طراحی و ساخته اند !

کاربر پسند بودن این مرورگر و ویژگی های قدرتمند آن ، از مزایایی می باشد که شما از آن به عنوان یک مرورگر پیش فرض در ویندوز خود استفاده کنید.

آوانت بروزر شما را قادر خواهد ساخت که به صورت خودکار فرم های وب را پر کنید و کلمه های عبور را به یاد داشته باشید.

این نرم افزار بر خلاف مرورگر های دیگر قادر است بیش از ۹۰ درصد از انیمیشن های فلش در صفحات وب ، تبلیغات و … را برای شما بدون هیچگونه پلاگین اضافی نمایش دهد.

 

برخی از ویژگی های مرورگر وب Avant Browser :

 

- دسترسی آسان به بوکمارک ها

- شامل پوسته های زیبا

- دارای RSS خوان قدرتمند

- استفاده از آن به عنوان مرورگر خصوصی

- فیلتر کردن انیمشین های تحت وب

- فیلتر کردن تبلیغات و پاپ آپ ها

- پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا

- ذخیره مشخصات ادرس ها

 

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه ی این مرورگر قوی را با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ برای ویندوز خود دریافت کنید.

 

Avant Browser Ultimate 2012

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۴۳.۲ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 191 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Water fox مرورگری قدرتمند و رایگان برای ویندوز می باشد که بر مبنای مرورگر معروف فایرفاکس طراحی و ساخته شده است که مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی می باشد.

این مرورگر تمام ویژگی ها و قابلیت های فایرفاکس را دارد ولی سرعت و امنیت آن نسبت به فایرفاکس بیشتر است.

در Water fox شما قادر خواهید بود از تمام پلاگین های فایرفاکس استفاده کنید.

به طور کلی واتر فاکس را می توان نسخه ی بهینه سازی شده ی نرم افزار فایرفاکس دانست.

برای مشاهده ی تصویری از محیط نرم افزار فوق و دانلود آن با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

Waterfox browser

 

 

 

 

 

تصویری از محیط نرم افزار Waterfox

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 251 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Opera Web Browser یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Opera Web Browser 12.10 Final :

 

Out-of-Process Plug-ins : پلاگین ها به عنوان یک فرآیند جداگانه برروی مرورگر نصب می شوند و کنترل بیشتری را برای مدیریت آن ها فراهم می کند.این قابلیت امنیت را بالا می برد.

۶۴-Bit Windows Versions : نسخه ی ۶۴ بیتی اپرا برخی از توابع بهبود بخشیده شده اند و حافظه ی بیشتری را به اپرا در تخصیص می دهد.

Themes : تم جدید و سبک وزنی برای سفارشی کردن مرورگر قرار گرفته است و بدون راه اندازی مجدد مرورگر با یک کلیک می توانید تم دلخواه را انتخاب کنید.

Address Field Enhancements : کوتاه کردن URL های هوشمند در آدرس ؛ بهبود فیلد آدرس و نوار آدرس کشویی پیشنهادات و پیشرفت های متعدد در نوار آدرس

 

برای دانلود نسخه نهایی مرورگر فوق با یک کلیک برای ویندوز ۶۴ و ۸۶ خود به صورت جداگانه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 Opera Web Browser

 

 

 

download دانلود نسخه x64 با حجم ۱۳ مگابایت

download دانلود نسخه x86 با حجم ۱۲ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    امکانات


    lنظرت در مورد سایت چیه؟
     
     
    _________________________

     翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Portugu�s Língua Traducere limba rom�nă Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovensk�ho jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate T�rk�e Самоанскій мову перекладу Dịch sang ng�n ngữ Tiếng Việt

    _______________________
    ___________________________________



    ________________________

    آمار سایت
  • کل مطالب : 701
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,008
  • بازدید ماه : 3,008
  • بازدید سال : 85,003
  • بازدید کلی : 571,192