loading...
me and you من و تو

منصور-عرفان-پویا بازدید : 254 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازیگر سحر پرنیان (بازیگر) تهدید به مرگ شد +عکس

سحر پرنیان، هنرپیشه جوان سینمای افغانستان تهدید به مرگ شده است. این سینماگر افغان خانه خود را در غرب کابل ترک کرده و حالا در جای نامعلومی زندگی می کند.به گزارش پارس ناز خانم پرنیان از همکاران بنفشه، سینماگر دیگر افغان است که در روزهای عید فطر به شکل مرموزی در کابل به قتل رسید. او می گوید پیش از کشته شدن بنفشه نیز بارها تهدید شده و برایش گفته شده بود که دیگر در پرده تلویزیون ظاهر نشود…
 

 

خانم پرنیان روز شنبه ۴ سنبله ۱۳۹۱ در گفتگو اختصاصی با دویچه وله گفت: “دو شب پس از کشته شدن دختر سینماگر در غرب کابل، به من هم زنگ زدند. خیلی برایم دشنام دادند. خیلی گپ های زشت برایم گفتند. واقعا من از ترس هیچ چیزی نمی توانستم بگویم. برایم گفت که نفر بعدی [که کشته می شود] خودت هستی.

 
پرنیان می گوید در صورتی که امنیتش تامین نشود، نمی تواند به فعالیت های سینمایی ادامه دهد. این سینماگر در سریال های پر بیننده “بهشت خاموش” و “وزارتخانه” نقش بازی می کند.خانم پرنیان می گوید پس از مرگ همکارش، زندگی برایش دشوار شده و نمی تواند به راحتی در شهر کابل گشت و گذار کند.
 
مخالفت با حضور زنان

 

سحر پرنیان می گوید هنوز برایش روشن نشده که چه کسی او را تهدید می کند: “نمی فهمم که کی مرا تهدید می کند. آن ها نمی خواهند دختران در اجتماع کار کنند. می خواهند ما گوشه نشین باشیم. مشکل عمده شان این است که نمی خواهند زنان فعال باشند در اجتماع”.هرچند وضعیت زنان در ده سال گذشته به یاری جامعه جهانی اندکی بهتر شده است، با آن هم زنان هنوز آسیب پذیرترین قشر جامعه افغانستان می باشند.

در خانه ای که خانم پرنیان زندگی می کند، هیچ محافظی وجود ندارد. او می گوید احساس امنیت نمی کند و هر لحظه ممکن است کسانی که درصدد گرفتن جانش هستند، او را پیدا کنند.به گزارش پارس ناز پرنیان می گوید با آن که در رابطه به این تهدیدات با قوماندان امنیه کابل تماس گرفته، ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است. او می گوید حالا به صورت پنهانی زندگی می کند: “دو شب پیش به آقای سالنگی (قوماندان امنیه کابل) زنگ زدم و گفتم که زندگی ام در خطر قرار دارد؛ مرا تهدید کرده اند و خانه نشین شده ام؛ اما آنها خیلی بی تفاوت رفتار کردند و گفتند که مربوط به خودتان می شود”.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 239 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو زن جیب بر در ایستگاه «بی آر تی» خبر داد و افزود: این متهمان با استفاده از ازدحام جمعیت اقدام به جیب بری و کیف قاپی می کردند.

 

 
 
635018750652414066
 
 
به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت: عصر روز گذشته دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی قرارگاه نازی آباد یگان امداد هنگام گشتزنی در محدوده فوق بودند که متوجه درگیری میان مسافران در ایستگاه «بی آر تی» شدند و با توجه به اینکه طرفین درگیری سه زن بودند هماهنگی برای حضور پلیس زن انجام شده و ماموران پلیس زن به محل اعزام شدند.سرهنگ مطهری افزود: با نزدیک شدن ماموران زن به آنها دو نفر از زنها قصد فرار داشتند که با سرعت عمل به موقع ماموران موفق نشدند در همین هنگام طرف دیگر دعوا که خود را بعداً «بتول» معرفی کرد ،سراسیمه به ماموران مراجعه کرد.

 

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: شاکی به ماموران گفت لحظاتی پیش در ایستگاه «بی آر تی« منتظر اتوبوس بودم که متوجه شدم در ازدحام و شلوغی متهمان کیف پولم را که حاوی ۱۰ تراول پنجاه هزار تومانی بود، سرقت کرده و به محض اینکه متوجه موضوع شدم آنها قصد فرار داشتند که با آنها درگیر شدم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های ابتدایی انجام شده از متهمان که «پرستو» و «الهام» نام داشتند آنها به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی تلفن همراه، کیف پول شاکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مطهری افزود: در بررسی های تکمیلی از این متهمان مشخص شد که آنها دارای سابقه کیفری نیز می باشند و تا کنون به اتهام سرقت چندین مرتبه بازداشت شده اند اما هر بار پس از رهایی از زندان به سراغ کارهای مجرمانه خود رفته اند.

گفتنی است؛ ماموران متهم را به همراه شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری ۱۰۷ فلسطین انتقال دادند.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 254 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

IMAGE635036053500937500

 

 

گروه استان ها- در پی واژگونی یکدستگاه مینی بوس بنز در محور بجنورد-اسفراین استان خراسان شمالی ، یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”غلامحسین علیحسین زاده”رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی در این رابطه افزود: صبح امروز به دنبال واژگونی یکدستگاه مینی بوس بنز در محور بجنورد- اسفراین ، بلافاصله نیروهای امدادی و پلیس راه بجنورد در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه ، یکی از سرنشینان مینی بوس به هویت “نظرعلی.ی” ۸۰ ساله براثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز بشدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی بیان داشت: کارشناسان علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده مینی بوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

این مقام انتظامی همچنین بیان داشت: مسافران و رانندگان محترم با توجه به مسافت زیاد بعضی از استانها و بخصوص شهرستانها از رانندگی طولانی مدت خودداری نمایند چرا که باعث خستگی و خواب آلودگی می شود.

سرهنگ”علیحسین زاده” با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان ، توصیه کرد: رانندگان عزیز با توجه به دو طرفه بودن محورهای مواصلاتی”بجنورد به جنگل گلستان” و “بجنورد به اسفراین” ، حتی الامکان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 920 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

IMAGE635036079391875000

 

 

 

گروه استان ها – راننده جوان خودروی سواری مزدا ۳ با سرعت غیر قابل کنترل در بزرگراه فومن به رشت پس از برخورد با درخت جانش را از دست داد.

سرهنگ مهیار رستگار سرپرست پلیس راه گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس با بیان این مطلب گفت: روز گذشته یک دستگاه سواری مزدا ۳ که از مسیر بزرگراه فومن به رشت در حال حرکت بود به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده، با درخت کناره راه برخورد می نماید که در اثر شدت برخورد راننده جوان خودرو در دم کشته می­شود.
سرهنگ رستگار افزود: با توجه به درنظر گرفتن مسیر هموار و خودروی استاندارد تنها مقصر در این حادثه را باید خود راننده مزدا دانست .

وی اعلام داشت: این حادثه بیانگر این موضوع مهم است که داشتن یک خودروی ایمن که دارای استانداردهای روز می­باشد و همچنین مسیر مناسب راه نمی­تواند به تنهایی پوشش امنی را برای رانندگان مهیا سازد .

سرهنگ رستگار در پایان از رانندگان خواست، که با صبر و حوصله و احترام به قوانین و مقررات به رانندگی بپردازند و از انجام حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز دوری کنند تا دیگر شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 164 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

رییس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم:
هوشیاری همسایه ها سارق را گرفتار قانون کرد
گروه استان ها- سرگرد زمانی صبح امروز از دستگیری یک سارق معتاد در یکی از مجتمعات واقع در بلوار سلمان فارسی خبر داد و افزود: اطلاع رسانی به موقع همسایه ها پلیس را در جریان این سرقت قرار داده و متهم با سرعت عمل پلیس گرفتار شد.

سرگرد منصور زمانی رییس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم امروز صبح در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به شناسایی یک سارق منزل در بلوار سلمان فارسی از جزییات پرونده متهم پرده برداشت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی این یگان هنگام گشتی زنی در محدوده فوق بودند که دو مرد جوانی سراسیمه به ماموران مراجعه کردند.

وی افزود: شاکیان که خود را ساکن یکی از مجتمع های این محدوده معرفی کردند به ماموران گفتند ساعاتی پیش فرد ناشناسی با ظاهری نامناسب وارد مجتمع شده و تاکنون از مجتمع خارج نشده است که ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به گشتزنی داخل مجتمع پرداختند.

کلانتر۱۷۲ بیان کرد‌: ماموران هنگام گشتزنی در ساختمان بودند که مظنون را که با کیسه پلاستیکی بزرگی در حال پایین آمدن از پله ای مجتمع بود را مشاهده کردند، متهم به محض مشاهده پلیس کیسه را رها کرده و قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد.

سرهنگ زمانی در خاتمه عنوان کرد: در بازرسی از وسایل متهم که ” مجتبی ” نام داشت ۳ کفش اسکیت ،تعدادی تلفن همراه ، ۲۰ عدد پایپ و مقادیری شیشه کشف شد ،که ماموران متهم را به همراه شاکیان برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 251 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ ناصر آبزن، فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد در تشریح این خبر گفت: تعدادی سارق حدفاصل ساعت ۲۴ تا پنج بامداد از طریق ساختمان مخروبه واقع در پشت یک مغازه طلافروشی و با ایجاد حفره در دیوار یک مغازه عکاسی جنب طلافروشی ابتدا وارد مغازه عکاسی شده و سپس با سوراخ‌کردن دیوار حایل بین عکاسی و طلافروشی به داخل مغازه طلافروشی نفوذ کردند. وی افزود: سارقان با استفاده از تجهیزات برش درصدد ایجاد حفره و سوراخ در بدنه گاوصندوق بودند که پس از ساعت‌ها تلاش به دلیل محکم بودن گاوصندوق در سرقت طلاجات ناکام شده و پس از سرقت لپ‌تاپ و یک دستگاه دی وی دی رایتر که محل ذخیره‌سازی فیلم‌های دوربین مداربسته بود، از محل متواری شدند. آبزن در تحلیل این موضوع گفت: سارقان بیش از سه تن و دارای خودرو بوده‌اند که با شناخت کامل نسبت به وضعیت محیطی محل سرقت مبادرت به سرقت کردند، چرا که از وجود ساختمان مخروبه پشت طلافروشی و نبود تجهیزات امنیتی مثل سنسورهای حساس به لرزش و همچنین در دید نبودن گاوصندوق اطلاع دقیق داشته‌اند. وی با اشاره به اینکه تنها مزیت این واحد صنفی و عامل اصلی ناکامی سارقان محکم بودن گاوصندوق بوده، رفع خلاءهای ناشی از حضور ماموران گشتی در فواصل زمانی نیمه‌های شب به بعد، سرکشی منظم و مستمر از اماکن حساس، استفاده مالکان از تجهیزات امنیتی مانند دزدگیر، نصب سنسورهای حساس به لرزش داخل دیوارهای مغازه‌ها، آموزش و ملزم‌کردن گشتی‌ها پلیس به سرکشی مستمر در فاصله هر ساعت یک بار از طلافروشی ها و آموزش و توجیه مالکان طلافروشی و استفاده از نگهبان محله را مهمترین راهکار برای پیشگیری از این گونه جرایم دانست.
منصور-عرفان-پویا بازدید : 255 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

این شرکت آلمانی در نمایشگاه امسال خودروی لس‌آنجلس از مدل مفهومی خود با نام BIOME رونمایی کرد که دارای ظاهری بسیار چشمگیر است. این خودرو درکارلسبد، استدیوی طراحی پیشرفته مرسدس بنز در کالیفرنیا طراحی شده است. مرسدس بنز قصد داشته با طراحی این خودرو پنجره‌ای تازه‌ای را به سمت صنعت خودروسازی آینده باز کند و ایده‌هایی متفاوتی را در زمینه رانندگی آسوده‌تر و حمل‌ونقل سبز مطرح کند.

طرح جدید خودروی بنز می‌تواند خودرویی باشد که شاید همه انسانها آرزوی داشتنش را داشته باشند. خودرویی که به گفته شرکت سازنده اش در کارخانه تولید نمی‌شود بلکه قطعات مختلف آن از دانه های گیاهی رشد می‌کند؛ البته تا چند نسل آینده!
خودروی “Biom” که طرح ابتدایی آن در رقابت جنجالی طراحی خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است بیشتر به خودروهایی شباهت دارد که در سری جنگهای ستاره ای دیده می‌شدند. Biom چهار سرنشینه بوده و صندلی های آن به شکل الگوی الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.
شگفت انگیزترین بخش درباره Biom این است که بنز اعلام کرده خودروی جدیدش نه در کارخانه، بلکه از دانه های گیاهان رشد می‌کند. شاید در ابتدا این گفته کمی‌غیر معقول به نظر بیاید اما مطمئن باشید توضیحات بیشتر کارخانه بنز نیز نمی‌تواند شدت شگفت انگیزی این ایده را کاهش دهد.
در ساخت بخشهای مختلف Biom که وزن آن در حدود ۳۹۴ کیلوگرم تخمین زده شده، از دانه های درختانی استفاده خواهد شد که به واسطه مهندسی ژنتیکی می‌توانند به شکل قطعات خودرو رشد کنند و سوخت آن نیز ماده ای به نام نکتارزیستی ۴۵۳۴ است، ماده ای که هیچ آلودگی زیست محیطی به وجود نمی‌آورد.
پوششهای پارچه ای Biom نیز نسوج کاملا زیستی خواهند بود که باز هم از دانه های گیاهی تراریخته رشد خواهند کرد و در میان جاده، تنها محصول جانبی که از کارکردن موتور این خودرو به وجود می‌آید، اکسیژن خواهد بود.
دانه هایی که رشد آنها این خودرو را به وجود خواهد آورد در لابراتوارها کشت داده شده و فیبرهای زیستی نام دارند که از فلز و پلاستیک سبک وزنتر بوده اما استحکام آنها بیشتر از فولاد است. با این حال جالب است بدانید که محصول نهایی، یعنی خودروی کامل Biom به صورت زیستی کاملا تجزیه پذیر است؛ زمانی را تصور کنید که خودروهای فرسوده به صورت خود به خود به طبیعت بازگردند.

ph[newfun.ir] جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز به نام Biome

به گفته هوبرت لی، رییس استودیوی کارلسبد این خودروی مفهومی در فضایی ارگانیک مانند دانه‌ای در گلخانه رشد می‌کند. تنها آلایندگی این خودرو در مسیرهای جاده‌ای اکسیژن بوده و در ساخت آن نیز از مواد کامپوزیت استفاده شده است.

این خودرو ظرفیت حمل چهار سرنشین را داشته و طول این خودرو کوچکتر از کلاس C مرسدس بنز و پهن‌تر از مرسدس بنز GL است.

mercedes benz biome[newfun.ir] جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز به نام Biome

این خودرو همچنین دارای بدنه‌ای از بیوفیبر بوده که باعث شده وزن خودرو پایین بماند. وزن این خودرو ۸۷۵٫۵ پوند معادل کمی بیش از ۳۹۷ کیلوگرم است.
به گفته شرکت بنز، بخش داخلی Biom از یک DNA که بر روی ستاره جلویی بنز قرار دارد رشد کرده و بخش خارجی آن از دانه ای که بر روی ستاره پشتی قرار دارد، شکل خواهد گرفت. بر اساس گزارش گیزمگ، ستاره های بنز در هر یک از این بخشها مطابق با سلیقه مشتریان دستکاری ژنتیکی می‌شوند و خودرو زمانی که کدهای ژنتیکی آن با کپسول دانه ها ترکیب می‌شود، آغاز به رشد می‌کند. همچنین چرخهای خودرو نیز از چهار دانه مجزا رشد خواهند کرد.
به نظرتان این طرح کاملا تخیلی و غیر ممکن می‌آید؟ شاید این طور باشد، اما خواسته اصلی رقابت طراحی خودرو در لس آنجلس، تفکر و تصور فراتر از حد منطق است که Biom نیز این شرط را به خوبی رعایت کرده است.

156776 471[newfun.ir] جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز به نام Biome

منصور-عرفان-پویا بازدید : 257 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

قیمت هر ثانیه تبلیغات در صداوسیما + جدول

به گزارش نامه، هرچند که اصل‏ یکصد و هفتاد و پنجم‏ قانون اساسی می گوید که در رسانه‏ های‏ گروهی‏ ( رادیو و تلویزیون‏ ) آزادی‏ انتشارات‏ و تبلیغات‏ طبق‏ موازین‏ اسلامی‏ باید تأمین‏ شود، اما قرار هم بر تبلیغاتی که مضر برای جامعه باشد هم نیست.

سال‌هاست که صداوسیما با انتقاد مشابهی درباره مضر بودن برخی کالاهایی که تبلیغ می کند مواجه است. تبلیغاتی که اگر این سازمان بخواهد از آن چشم بپوشد باید فقط در بخش سیما از با روزی ۲ میلیارد تومان خداحافظی کند.

در آخرین این انتقادها، دکتر طریقت منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ای که معاون اول رئیس جمهوری حضور داشت گفت: تقاضا داریم در نهادهای فعال و در راس آنها صدا و سیما، “سلامت” را یاری کنید. وقتی کودکان به مصرف مواد غذایی پرنمک تشویق می‌شوند و به این مواد غذایی عادت می‌کنند، چگونه می‌توان این موضوع را اصلاح کرد.

وزیر بهداشت با انتقاد از تبلیغ مواد غذایی پرنمک و همچنین مواد غذایی که از سلامت کافی برخوردار نیستند، افزود: همین مواد غذایی پرنمک، یکی از عوامل فشارخون زودرس در افراد است. اگر این اقدامات در صدا و سیما کنترل نشود، مسائل خاص خود را در سبک زندگی افراد جامعه به دنبال خواهد داشت.

از دیدگاه تبلیغات، کودکان طعمه‌هایی عالی به شمار می روند. آنها زیاد تلویزیون نگاه می‌کنند، پول توجیبی زیادی خرج می‌کنند، با مادر‌هایشان به خرید می‌روند و برای خرید آخرین تولید خوراکی و یا دیگر اقلامی که دوست دارند، آنها را تحت فشار می گذارند. در اروپا به تدریج قوانین منع تبلیغات برای کودکان فراگیر می‌شود. مخالفان ادعا می‌کنند که کودکان هنوز تجربه لازم برای تمیز تبلیغات از برنامه‌سازی واقعی را ندارند.

«لارم مارن»، مشاور عالی وزارت فرهنگ و سوئد می‌گوید: «کودکان توان درک موضوع تبلیغات را ندارند و تبلیغات‌چی‌ها نیز از کودکی و ناپختگی آنها سوءاستفاده می‌کنند».

آمارها می‌گوید ۷۰ درصد کودکان از تبلیغات در نحوه رفتار خوب تاثیر می گیرند. ۶۰ درصد والدین از تمایل کودک به خرید اجناس تبلیغ شده سخن گفته اند. ماده ۱۲ بند ۱۰ نیز تصریح کرده که تبلیغ کالای بازرگانی و خدمات تجارتی در کودکستان ها، دبستا ن های و دبیرستان ها ممنوع است.

با این همه سیما با بازار چرب و نرمی مواجه است که به این راحتی‌ها نمی‌تواند از آن دل بکند. بد نیست پیش از ادامه نگاهی به جدول تعرفه بیندازید.

محـــدوده قیــمت پخـش تبلیــغات تلویزیونی
از قیـــــمت(حداقل)
تا قیـــــمت(حداکثر)
شـبکه یک – هـر ثانیــه به تومان
۹،۹۰۰
۲۳۷،۶۰۰
شـبکه دو - هـر ثانیــه به تومان
۲،۲۵۰
۵۰،۶۰۰
شـبکه سه - هـر ثانیــه به تومان
۶،۷۵۰
۱۷۸،۲۰۰
شـبکه چهار - هـر ثانیــه به تومان
۵،۴۰۰
۱۵،۷۵۰
شـبکه پنج - هـر ثانیــه به تومان
۲،۲۵۰
۱۵۳،۴۵۰
شـبکه خبر - هـر ثانیــه به تومان
۱۳،۵۰۰
۳۸،۵۰۰
شـبکه آموزش - هـر ثانیــه به تومان
۱،۳۵۰
۱۳،۵۰۰
شـبکه مستند - هـر ثانیــه به تومان
۲،۲۵۰
۴،۰۵۰
شـبکه شما - هـر ثانیــه به تومان
۲،۲۵۰
۴،۰۵۰
شـبکه بازار - هـر ثانیــه به تومان
۹۰۰
۳،۱۵۰
شـبکه ورزش - هـر ثانیــه به تومان
۴،۰۵۰
۶،۷۵۰
شـبکه نمایش - هـر ثانیــه به تومان
۴،۰۵۰
۶،۷۵۰
شـبکه پویا نمایی - هـر ثانیــه به تومان
۵،۴۰۰
۶،۷۵۰

 

طبق تعرفه‌های اعلام شده در سال‌های پیش و همچنین تعرفه‌های امسال که در جدول دیدید، به طور متوسط می‌توان گفت که این سازمان درآمد خوبی از تبلیغات فقط در تلویزیون دارد. اگر این عدد را به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان قرار دهیم و فرض کنیم که این سازمان در طول هر یک ساعت ۱۰ دقیقه آگهی پخش کند(که معمولا بیشتر است!)، عدد آن در طول ۲۴ ساعت ۱۲۰ دقیقه می‌شود که به عبارتی می‌دهد ۷ هزار و ۲۰۰ ثانیه که اگر ضرب در ۱۰۰ هزار تومنش کنیم می شود چیزی حدود ۷۲۰ میلیون تومان درآمد فقط از آگهی های تلویزیونی.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 218 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

http://www.khomokhot.rzb.ir

عارف البیرق» نماینده بخش ترک نشین پارلمان قبرس در اقدامی بی سابقه سوار بر الاغ وارد پارلمان کشورش شد….

 

 

 

علت این اقدام وی، نشان دادن اعتراضش به بالا بودن قیمت سوخت و خرید اخیر خودروهای جدید توسط کابینه این کشور بوده است.

رسانه های کشور قبرس و ترکیه ضمن پرداختن به رفتار این نماینده، اعلام کردند که او با هدف رساندن پیام خود به گوش همگان، به خبرنگاران گفته بود که مقابل پارلمان جمع شوند و از او عکس و گزارش تهیه کنند تا اقدامش بازتاب گسترده ای داشته باشد

منصور-عرفان-پویا بازدید : 247 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 http://www.khomokhot.rzb.ir/

یک دختر ۱۹ ساله پاکستانی مقیم ایتالیا به جرم زیبایی ازرفتن به مدرسه از سوی والدین خود بازماند…..

 

 

 

به گزارش ایران ناز یک خانواده پاکستانی مقیم ایتالیا دخترخود را به دلیل زیبا بودنش ازرفتن به مدرسه بازداشتند. اما با وساطت کنسولگری پاکستان، اتحادیه های صنفی و پلیس این دختر ۱۹ به مدرسه بازگشت.

در همین راستا، رسانه های ایتالیا اعلام کردند که این دختر پاکستانی بسیارزیباست و والدین وی به دلیل ترس از اینکه زیبایی وی ممکن است نظر جوانان ایتالیایی را جلب کند،مانع ادامه تحصیل وی در مقطع دبیرستان شدند.

والدین وی قصد دارند دختر آنها با یک جوان پاکستانی ازدواج کند به همین دلیل دوست ندارند نظر هیچ جوان ایتالیایی نسبت به وی جلب شود.ولی پلیس و اتحادیه های صنفی پس از گفتگوبا خانواده وی برای راضی کردن آنها نسبت به این مساله، این دختر پاکستانی پس ازمدتها غیبت به دبیرستان خود بازگشت. گفتنی است که والدین وی به شرط اینکه وی به هنگام رفتن به مدرسه پوشش کامل داشته باشد، راضی به رفتن وی به مدرسه شدند.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 535 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

http://www.khomokhot.rzb.ir/

 

 به نقل از روزنامه طرف، سمیه نورساتین، نام یک دانش آموز اهل عثمانیه است که در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه امسال رتبه ی نخست گروه تجربی را به خود اختصاص داده است….

 

 


طبق قوانین آموزش عالی ترکیه هر آزمون کنکور پانصد سوال دارد و دانش آموزانی می توانند از سد اولیه عبور کنند که دست کم به ۱۸۰ سوال پاسخ مثبت بدهند و پس از آن وارد رقابت رتبه و سهمیه بندی شوند. اما در کمال تعجب همگان، برای نخستین بار در تاریخ برگزاری آزمون کنکور در ترکیه سمیه در شاخه علوم تجربی و یک دانش آموزقونیه ای به نام عبدالله جوشکُن در شاخه ی هنر و ادبیات به همه ی ۵۰۰ پرسش کنکور پاسخ صحیح دادند.
سمیه اینک به عنوان یک دختر محجبه نگرانی خود را از قوانین حاکم بر فضای دانشگاهها اعلام و اظهار امیدواری کرده که خداکند به خاطر حجاب مرا از ورود به دانشگاه منع نکنند.
وی که تمایل به ادامه تحصیل در رشته ی پزشکی دارد به صراحت گفته که درصورت گزینه ی ماندن در خانه و نرفتن به دانشگاه ها عزیمت به خارج از ترکیه را برای ادامه ی تحصیل ترجیح می دهم.
گفتنی است  همه ی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ترکیه، زیر نظر نهاد مستقلی به نام نهاد آموزش عالی فعالیت کرده و در این تشکیلات رییس دانشگاه یک مقام مهم و متنفذ به شمار می آید و از آنجایی که اغلب روسای دانشگاه ها به اصول لاییسم و کمالیسم پایبندی کاملی دارند، تعداد قلیلی از دانشگاه های ترکیه حاضر به پذیرش دانشجوی محجبه هستند.
سال ۱۹۹۷ و در دورانی که عبدالله گل از وزرای کابینه ی نجم الدین اربکان بود، همسر محجبه ی وی خیرالنسا گل از ورود به دانشگاه منع شد و حتی درگیر شدن شخص عبدالله گل با دربان و رییس دانشگاه، نتوانست خیرالنسا را دو متر از در ورودی دانشگاه آن سوتر ببرد. 
با ورود تعداد معدودی از پروفسورهای اسلام گرا به حلقه ی روسای دانشگاه های ترکیه، در برخی دانشگاه ها فقط در حیاط  داشتن حجاب آزاد است و در برخی کلاس ها در کلاس درس کشف حجاب ضروری است. با این وجود استاد نیز حق دارد حتی در صورت تایید رییس دانشگاه، یک دختر دانشجو را به خاطر برخورداری از حجاب از ورود به کلاس منع کند.
از همه ی این ها تاسف بار تر آن است که برخی دانشگاه ها، تنها در صورتی به دانشجوی مجبه اجازه ی ورود می دهند که یا روسری خود را بردارد و یا روی روسری از کلاه گیس استفاده کند.
این موضوع در ادبیات سیاسی و مطبوعات ترکیه خیلی وقت ها به موضوع طنز تبدیل شده و وضعیت یک بام و چند هوای دانشگاه ها باعث شده تا دختران دانشجو در زمان انتخاب دانشگاه محل تحصیل، ابتدا به این موضوع توجه کنند که دانشگاه مورد نظر آنان نسبت به موضوع حجاب چه واکنشی دارد.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 951 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

httpz;//www.khomokhot.rzb.ir

 

 

پلیس پرتلند اعلام کرد که یک مرد ۴۹ ساله در اعتراض به اسکنرهای امنیتی فرودگاه پرتلند، اقدام به عریان کردن خود کرده است…..

 

 

 

این اقدام شهروند آمریکایی که عصر روز سه‌ شنبه روی داد باعث شد تا تعدادی از مسافران مجبور شوند تا جلوی چشم کودکان همراه خود را بگیرند اما تعدادی دیگر از مسافران اقدام به خندیدن وگرفتن عکس از این رویداد کردند. پس از این اتفاق فرودگاه پرتلند به طور موقت دو دستگاه اسکنر امنیتی خود را تعطیل کرد.
پلیس اعلام کرد که این فرد را به دلیل این رفتار آشوبگرانه دستگیر کرده و از وی بازجویی کرده است. بر اساس گزارش‌ ها این شهروند آمریکایی هنگام ورود به فرودگاه و در منطقه‌ای که اسکن امنیتی انجام می‌شود، اقدام به برهنه کردن کامل خود کرد.
این شهروند آمریکایی در توجیه اقدام خود گفت که وی اغلب در حال پرواز کردن است و در اعتراض به اسکنرهای اداره امنیت حمل و نقل اقدام به برهنه کردن خود کرده است چون این اسکنر‌ها وی را می‌آزارد.
منصور-عرفان-پویا بازدید : 214 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

www.khomokhot.rzb.ir

ایسنا: جسد مندی مک‌کردی Mindy McCready خواننده آمریکایی که سالهاست سابقه مصرف‌الکل، موادمخدر و بی‌بند و باری جنسی دارد، روز گذشته در منزلش پیدا شد…

 

مک کردی خواننده سبک کانتری در سن ۳۷ سالگی پس از شلیک به سگش، اقدام به خودکشی کرد.

مک کردی زندگی بسیار پرتلاطم و پرحاشیه‌ای داشت که از حاشیه‌های زندگی وی می‌توان مصرف‌الکل، موادمخدر، اقدام به خودکشی، مشاجرات خانوادگی، بی‌بند و باری جنسی و مشکلات خانوادگی و مرگ همسرش نام برد ضمن این که به دلیل تقلب و دریافت داروهای روانگردان به زندان محکوم و به صورت مشروط آزاد شد.

وی ماه گذشته همسرش را نیز به دلیل خودکشی از دست داد.

به نقل از خبرگزاری رویتر، از این خواننده ۳۷ ساله دو فرزند به جا مانده است. قرار است جسد وی برای کالبد شکافی و کشف علت اصلی مرگ به آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس آمریکا منتقل شود.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 273 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا عکسی از خود، همسر و پسرش در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک منتشر کرد.


این اولین باری است که مسی عکس تیاگو را که در نوامبر 2012 به دنیا آمده، منتشر می‌کند.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 198 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

دختر هندی این خانم کلاهبردار هندی بیشتر از 12 شوهر دارد + عکس

زن هندی که با بیش از ۱۲ مرد ازدواج کرده و پس از دریافت پول از آنها متواری شده است، تحت تعقیب پلیس قرار دارد. گفته می شود که شهناز ۳۳ ساله در چند سال گذشته با بیش از ۱۲ نفر ازدواج کرده است.به گزارش پارس ناز اگرچه ادعاهایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این زن بیش از ۵۰ بار ازدواج کرده است، ولی منابع رسمی تنها ۱۵ مورد را تایید کرده اند…
 
 
 
این زن در اولین ازدواج خود صاحب یک فرزند شده بود. تعدد همسران او تنها زمانی افشا شد که دو مرد همزمان به پلیس مراجعه کردند، و بعد از آن شکایات دیگری از سوی مردانی دیگر علیه این زن تنظیم شد. گزارش ها حاکی از آن است که این زن پس از برقراری رابطه دوستانه با مردان، به آنها نزدیک می شد و آن را به ازدواج ترغیب می کرد.
 
 
 
سپس به بهانه هایی از آنها پول می گرفت و سپس ناپدید می شد.در حال حاضر نام ۱۲ مرد افشا شده و پلیس معتقد است که همچنان بر این تعداد افزوده خواهد شد. پلیس همچنین به احتمال دست داشتن این زن در جرایمی دیگر اشاره می کند. تلاش ها برای دستگیری شهناز ادامه دارد.
منصور-عرفان-پویا بازدید : 271 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

sadam قبر مجلل صدام حسین دیکتاتور عراق +عکس

 

عصبانیآیا ای قبر سزاوار یک دیکتاتوره؟!!!!!

عکس قبر صدام حسین دیکتاتور سابق عراق، در شمال بغداد

قبر مجلل صدام حسین دیکتاتور عراق +عکس

منبع : مشرق – برترینها

سوالات من در قیامت از صدام حسین:

آیا کدام آیات قرآن گفته که باید 1هزاران کورد بیچاره رو باید انفال کرد؟

آیا خداوند چنین چیزی فرموده؟

آیا سوره ی انفال گفته برید یکدیگر و هرکسی رو که ازش خوشتون نیمد بکشید؟

منصور-عرفان-پویا بازدید : 229 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

نخست وزیر رابطه نامشروع مانکن 38 ساله آلمانی با نخست وزیر +عکس

مدل سابق ۳۸ ساله آلمانی ادعا میکند از نخست وزیر سابق ایتالیا باردار بوده که متاسفانه این فرزند سقط شده است…
 
 
به گزارش پارس ناز نخست وزیر سابق ایتالیا برلوسکونی در معرض اتهامی است که توسط یک مدل ۳۸ ساله آلمانی مطرح شده است و طی آن او پدر فرزند مرده این خانم معرفی شده است.سابینا بگان ادعا میکند مادر ششمین فرزند برلوسکونی بوده است و مطمئن است این سیاستمدار ۷۵ ساله پدر فرزندش است چرا که او با کس دیگری رابطه نداشته است.
 
وکیل برلوسکونی در واکنس به این ادعا سریعا این مسئله را یک شایعه و کذب محض خوانده است و آن را ادعایی بی پایه و اساس دانست روزنامه های ایتالیایی با بیان این موضوع اعلام کرده اند این زن همچنان مشتاقانه عاشق برلوسکونی است و او را یک مرد جادویی و فوق العاده نامیده است.او اکنون از همسران سابقش ۵ فرزند دارد و به تازگی از دومین همسر خود که یک هنرپیشه مطرح ایتالیایی به نام “ورونیکا لارویک”است جدا شده است و از او سه فرزند دارد.خانم “بگان” نیز یک آلمانی بوسنی تبار است که در زمینه مد و هنرپیشگی فعال است و اخیرا شایعاتی مبنی بر آشنایی او و برلوسکونی در ویلای وی در ساردنیا ایتالیا به گوش میرسید.
منصور-عرفان-پویا بازدید : 260 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند…


 سرهنگ فریدون آقایی دراین‌باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه‌سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه‌سرا منتقل کردند.

آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم‌قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.

وی افزود: دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان ابنکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد.

ایسنا

منصور-عرفان-پویا بازدید : 193 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

تصاویر عروسی مجلل در انگلستان …

 

جوانترین عروس انگلستان دختری است که در سن ۱۶ سالگی عروس شده است.”دانیله موگان” در سن ۱۶ سالگی و درست ۱ روز بعد از رسیدن به سن قانونی در یک مراسم کاملا مجلل ۵۰ هزار پوندی با یک پسر ۲۱ ساله ازدواج کرد.به گزارش پارس ناز او لباس عروس الماس نشان با دنباله ۱ متری به تن داشت و به همراه ساقدوشهایش در یک لیموزین کاملا تجملی به مراسم عروسی در کلیسا رفت. او برای این مراسم با پرداخت ۱ هزار پوند به یک مرکز آرایشی خود را برنزه کرده بود.
او در مصاحبه اش با خبرنگاران گفته است از اینکه ازدواج کرده بسیار خوشحال و هیجان زده است . او از همسرش تعریف کرده و گفته وی بسیار خوش اخلاق است و شخصیت فوق العاده ای دارد و همیشه شاد و خندان است  واز اینکه با او ازدواج کرده و از این به بعد باید مثل یک زن خانه دار به همه امور منزل بپردازد بسیار شاد است.
تصاویر عروسی مجلل در انگلستان
گفتنی است داماد به اتهام سرقت چندی پیش دادگاهی شده است که حکم این دادگاه هنوز صادر نشده است و اگر او در این دادگاه مجرم شناخته شود این زوج خوشبخت مجبورند برای مدتی از هم دور باشند چرا که داماد ۲۱ ساله مجبور است به زندان برود.

 

منبع: پارس ناز

جمع آوری: لوکس ترین ها

منصور-عرفان-پویا بازدید : 255 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)
منبع :خبرگزاری فارس
نام کارخانه نام خودرو قیمت نمایندگی قیمت بازار
ايران خودرو پژو 206 تيپ2 ۲۹۰۰۰۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 تيپ 5 ۳۴۰۰۰۰۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 تيپ 6 ۳۹۰۰۰۰۰۰۰ ۵۱۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 صندوقدار مدل v8 ۳۴۵۰۰۰۰۰۰ ۴۲۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 206 صندوقدار مدل v9 ۳۹۵۰۰۰۰۰۰ ۵۲۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 207 دنده اتوماتيک ۴۵۵۰۰۰۰۰۰ ۵۶۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 207 معمولي ۳۸۵۰۰۰۰۰۰ ۵۱۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو 405 بنزيني ۲۲۵۰۰۰۰۰۰ ۲۴۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو پژو پارس سال ۲۹۰۰۰۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو تندر 90 مدل E1 ۳۱۵۵۰۰۰۰۰ ۲۸۵۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو تندر 90 مدل E2 ۳۵۰۵۰۰۰۰۰ ۳۱۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو رانا ۳۰۵۰۰۰۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو سمند ال ايکس ۲۶۰۰۰۰۰۰۰ ۲۳۵۰۰۰۰۰۰
ايران خودرو سوزوکي ويتارا دنده اتوماتيک ۵۸۲۷۴۰۰۰۰ ۱۱۹۰۰۰۰۰۰
تويوتا کرولا ۵۶۰۰۰۰۰۰۰ ۹۹۰۰۰۰۰۰۰
تويوتا ياريس هاچ‌بک ۴۶۰۰۰۰۰۰۰ ۷۶۰۰۰۰۰۰۰
ساپپا تيبا ۱۹۷۹۰۰۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰۰۰۰
سايپا 111-SX ۱۶۷۰۰۰۰۰۰ ۱۶۵۰۰۰۰۰۰
سايپا 131 -SX ۱۶۰۵۰۰۰۰۰ ۱۶۵۰۰۰۰۰۰
سايپا 132-SX ۱۶۲۵۰۰۰۰۰ ۱۶۰۰۰۰۰۰۰
سايپا تندر 90 مدل E2 ۳۵۰۵۰۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰۰۰۰
سايپا تيانا High ۱۳۴۳۰۰۰۰۰۰ ۱۳۷۰۰۰۰۰۰۰
سايپا ماکسيما دنده اتوماتيک ۱۰۳۰۰۰۰۰۰۰ ۱۱۱۰۰۰۰۰۰
سايپا مگان اتوماتيک 2000 سي‌سي ۷۴۴۰۰۰۰۰۰ ۷۹۰۰۰۰۰۰۰
کيا اپتيما ۱۳۲۶۰۰۰۰۰۰ ۱۴۲۰۰۰۰۰۰۰
کيا اسپورتيج 2400 ۱۲۶۷۰۰۰۰۰۰ ۱۴۹۰۰۰۰۰۰۰
کيا سراتو 2000 ۹۵۰۰۰۰۰۰۰ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰۰
کيا سراتو کوپه 2000 ۹۳۰۰۰۰۰۰۰ ۹۸۰۰۰۰۰۰۰
کيا موهاوي ۱۷۷۴۰۰۰۰۰۰ ۱۸۵۰۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا 2 تيپ 2 ۶۹۰۰۰۰۰۰۰ ۷۵۰۰۰۰۰۰۰
مزدا مزدا 3 با موتور 2000 سي‌سي ۹۵۰۰۰۰۰۰۰ ۱۱۸۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي I20 ۴۹۳۰۱۰۰۰۰ ۶۵۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي I30 ۶۲۶۴۲۰۰۰۰ ۹۲۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي آزرا گرانجور ۱۵۶۰۰۰۰۰۰۰ ۱۸۵۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي جنسيس ۱۹۹۰۰۰۰۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰۰۰۰۰
هيوندايي سانتافه ۹۷۳۷۹۰۰۰۰

۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰

 

ا

هيوندايي سوناتا ۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ۱۴۵۰۰۰۰۰۰۰
منصور-عرفان-پویا بازدید : 189 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

خبرآنلاین: اشکان دژاگه قطعا بازی های تیم ملی در مرحله پایانی بازی های انتخابی جام جهانی را از دست می دهد.

 

به گفته پزشکان انگلیسی:

کمیسیون پزشکی باشگاه فولام با بررسی مدارک پزشکی و عکس های گرفته شده از مچ پای ستاره ایرانی این تیم ، ناامید کننده ترین خبر به اردوی تیم ملی ایران مخابره شد. دژاگه که دچار پارگی در عضلات متصل به مچ پایش شده است ، باید شنبه جراحی شود و برای این عمل باید ۱۲ هفته استراحت مطلق داشته باشد. یعنی به این ترتیب دیگر او هر سه بازی انتخابی جام جهانی را در راند فینال از دست می دهد و کارلوس کروش بهترین بازیکنش در خط حمله را به همین سادگی از دست داده است. دژاگه در بازی فولام و کویینز پارک رنجرز آسیب دید ، درحالی که مارتین یول و کارلوس کروش انتظار داشتند که او تنها ۲ هفته دور از میادین باشند اما خیلی ساده این بازیکن فصل را ۳ ماه زودتر به پایان برد.

منصور-عرفان-پویا بازدید : 390 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

علی پروین کاندیدای ریاست جمهوری شد!

علی پروین کاندیدای ریاست جمهوری شد! ( دروغ های سیزده )

به دلیل برخی گرانی‌های اخیر که اخیربودنش دارد ۶ ماهه می‌شود، امسال کسی زیاد سراغ دروغ سیزده نرفت و بدنبال آن ملت هم زیاد اذیت نشدند، بر این اساس چند «دروغ سیزده» را با تاخیر خدمتتان ارائه می‌دهیم.

 

آغاز به کار ستاد انتخاباتی علی پروین
سلطان علی پروین همزمان با روز سیزده بدر در تپه‌های عباس آباد حاضر شد و رسما کاندیداتوری خود را با شعار «سلطان بسازش!» اعلام کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما دیدیم هی میان به مردم دروغ می گن و کاری از پیش نمی ره این بود که خودمون دست به کار شدیم. خب ما یه تیم داغون رو از منجلاب کشیدیم بیرون، بچه‌هاشو آدم کردیم و داریم قهرمانی رو می‌گیریم اونوقت از پس یه مملکت بر نیایم؟ وی توضیح داد: ما بررسی کردیم دیدیم همینجوری حدود ۷۰ – ۸۰ درصد طرفدار داریم که حاضرن جونشونو بدن واسه ما. با حاج خانوم مشورت کردیم دیدیم اونم موافقه. با بچه ها دوره گرفتیم گفتن اون ۵۰ درصد باقی آرا هم واسه کس خاصی نیس در نتیجه ما می‌تونیم با یه سیستم درست درمون ردیفش کنیم. این شد که گفتیم این آقایون سیاسی چطور میان تو فوتبال ما واسه چی نریم تو سیاست؟
وی در پاسخ به کاندیداتوری احتمالی علی دایی نیز اینگونه واکنش نشان داد: «علی شاگرد ماست، بدونه ما اومدیم، می‌کشه کنار. بچه زحمتکشیه خودشو خراب نمی‌کنه. آخه هیشکی رای مارو که نداره. گفتم مهدی بیاد سخنگوی ستاد بشه، علی هم بیاد معاون اول. اینجا هم می‌گم که مو لا درزش نره.»

 

علی پروین همچنین گفت: «پایتخت باید عوض بشه، من همیشه گفتم هیچ جا رامسر نمی‌شه. یه سر برو می فهمی چی می‌گم، چیه این تهرون، والا… » وی همچنین طراحی پرچم انتخاباتی «زندگی بدون تبخال» را قویا تکذیب کرد.

 

محسن رضایی انصراف داد
در پی اعلام کاندیداتوری علی پروین، محسن رضایی با انتشار بیانیه‌ای عرصه انتخابات را به جوان‌ترها واگذار کرد. در این بیانیه آمده است: خیلی با خودم کلنجار رفتم دیدم در جبهه اقتصادی و در کنار دولتمردان بهتر می‌توانم به نظام و کشور خدمت کنم. از سویی حضور برخی چهره‌های جوان و با انگیزه همچنین جناب حاج علی آقای سلطان ملقب به پروین را هم یک عنایت ویژه به این دوره از انتخابات می‌دانم. بر این اساس با عذرخواهی از همه مردم و عشاق انقلاب که رای خود را برای بنده آماده کرده بودند، از حضور در رقابت انتخابات کناره گیری می‌کنم و قول می دهم در صورت مصلحت در دور بعدی دوباره برای نجات کشور حاضر شوم.

 

 پویا:وال راست یا دروغش رو نمیدونم سوال

منصور-عرفان-پویا بازدید : 516 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

ندان زنان “بادام باغ” تنها زندان زنان در کابل که در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است، نزدیک به ۲۰۰ زندانی “جرایم اخلاقی” را در خود جای داده است.

 

در داخل این زندان ۳ طبقه زنان به طور آزادانه می توانند از یک طبقه به طبقه یی دیگر بروند و با هم صحبت کنند. کلاس های آموزشی و تربیتی در کنار فعالیت های ورزشی و هنری از جمله برنامه های این زندان برای زندانیان خود است.
حدود ۲۰۰ زن زندانی که به خاطر فساد اخلاقی، سرقت و قتل محکوم شده اند دوران محکومیت خود را در این زندان سپری می کنند.این زندان شش سال قبل توسط حکومت ایتالیا ساخته شد و بیش از ۶۷ طفل نیز با مادران شان در این محبس به سر می برند.
بیش از  یک سوم ۲۰۰ زندانی این مرکز به دلیل ترک شوهر، خودداری از ازدواج با کسی که خانواده می خواسته است و یا ترک خانه پدر و فرار با یک مرد دیگر به زندان محکوم شده اند. همچنین دیگر  زندانیان به اتهام هایی چون سرقت، حمله به دیگران یا اتهام های مربوط به مواد  مخدر زندانی هستند. یک زن به جرم قتل مردی که مجبور به ازدواج با وی شده و یک تن دیگر نیز به دلیل قتل همسر و عروسش به دلیل رابطه نامشروع در این زندان به سر می برند.

براساس گزارش سازمان ملل، هرچند فرار از خانه یا سر  باز زدن از ازدواج اجباری خلاف قانون نیست، اما دادگاه های محلی معمولاً زنانی را  که از خشونت های خانوادگی فرار کرده اند به عنوان “مجرم اخلاقی” به زندان محکوم می کند.

در همین حال کمسیون مستقل حقوق بشر افغانستان نیز در گزارشی اعلام کرد، کمبود زندان های زنانه در شماری از ولایات افغانستان سبب ایجاد مشکلات در نگهداری زنان زندانی شده است.

بنا به این گزارش، در اکثر ولایات افغانستان به دلیل کمبود زندان اختصاصی، زنان مجرم جهت نگهداری به اشخاصی که بنام “امین” شناخته می شوند سپرده می شوند تا دوران محکومیت خود را سپری کنند، اما بر اساس همین گزارش درصد زیادی از این زنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.

درهمین رابطه “آنجا نایدرینکوس” عکاس زن خبرگزاری اسوشیتدپرس که به عنوان عکاس مستند در افغانستان به سر می برد درتازه ترین گزارش تصویری خود با حضور در این زندان وضعیت تنها زندان زنان در کابل را به تصویر کشیده است.

سوژه های داغ خبری

 

سوژه های داغ خبری

سوژه های داغ خبری

 

سوژه های داغ خبری

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب....

منصور-عرفان-پویا بازدید : 233 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
خبرگزاری ایسنا: تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید.

 

در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.

رهبر ۳۰ ساله کره شمالی که این روزها چهره‌ای مصمم و جدی به خود گرفته است و نام وی در صدر اخبار جهان قرار دارد، در دوران تحصیل خود در اروپا روزگار متفاوتی از این روزها برای خود داشت و اخیرا مجله سان انگلستان عکس‌های نوجوانی وی را منتشر کرده است.

تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید. در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.
کیم جونگ اون که در مدرسه برن سوئد به تحصیل پرداخته، خاطرات خوبی از آن دوران برای خود داشته است و در آن روزگار کاملا متفاوت از این روزها بوده است.
دوست وی همچنین عنوان می‌کند که کیم جونگ اون در حالی که تنها ۱۴ سال داشت برای خود چندین محافظ داشت. وی در دوران تحصیل بسیار ساکت بود و به گونه‌ای به پیرامون خود نگاه می‌کرد که گویا از جهان متنفر بود.

سوژه های داغ خبری

 

سوژه های داغ خبری

سوژه های داغ خبری

 

 
 
Be Sociable, Share!
منصور-عرفان-پویا بازدید : 240 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
برگزاری ایلنا: یکی از کارگران بیکار شده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی (رجا)، صبح امروز در محوطهٔ اداره «مولد بخار» این شرکت به زندگی‌اش پایان داد.

 

«مجید.پ» کارگر سابق یکی از شرکت‌های پیمانکاری رجا صبح امروز (۲۰ فروردین) در باغچهٔ انتهای محوطهٔ سبز اداره مولد بخار این شرکت با طناب دار دست به خودکشی زد و جان باخت.

در همین رابطه یکی از همکاران وی به ایلنا می‌گوید: صبح امروز ساعت هشت و ربع سرکار آمدم و متوجه حضور ماموران حراست در اطراف باغچه شدم. وقتی نزدیک‌تر رفتم «مجید» را دیدم که از طنابی که بر روی درخت محوطهٔ سبز اداره مولد بخار آویزان شده بود خود را دار زده است.

به گفته این کارگر پیمانکاری شرکت رجا، آقای «پ» دستان خود را با کمربند از جلو بسته بوده است. وی همچنین به نامه‌ای اشاره کرد که در جیب آقای « پ» پیدا شده است.

یکی دیگر از همکاران این کارگر جان باخته تایید می‌کند: در نامه‌ای که در جیب «مجید» پیدا شده دلایل خود کشی او آمده است.

او ادامه می‌دهد: «مجید» حدود ۳۰ سال سن داشت. دی ماه سال گذشته در جریان تعویض شرکت پیمانکاری «مه ریل» به جای شرکت پیمانکاری «هجرت گستر جهان آفرین» به دلیل آنچه «مشکوک بودن وی به اعتیاد به مواد مخدر» عنوان شد، بیکار شد.

همکار این کارگر معتقد است خودکشی آقای «مجید. پ» در اداره، حاوی پیام خاصی برای مسئولان شرکت است و در نامهٔ مذکور به این مساله اشاره شده است.

او ادامه می‌دهد: مجید دو روز پیش پسر شش ساله خود را به قتل رسانده و از آن زمان متواری شده بود.
دیگر همکار آقای «پ» با اشاره به فشار روانی ناشی از بیکاری و مشکلات خانوادگی که بر «مجید» وارد می‌آمده، می‌گوید: «مجید» در گذشته از همسرش طلاق گرفته بود و با واگذاری حضانت فرزند شش ساله به همسرش، روحیهٔ او بیش از پیش آسیب دید.
وی در ادامه با اظهار تعجب از ورود وی به اداره با وجود حضور ماموران حراست، از عدم امنیت شغلی کارگران این مجموعه ابراز نگرانی کرد.

گفتنی است خبرنگار ایلنا صبح امروز به محض اطلاع از وقوع حادثه به اداره مولد بخار واقع در چهارراه چیت سازی مراجعه کرد اما ماموران حراست مجموعه از ورود وی جلوگیری کردند و به ناچار همکاران این کارگر برای اطلاع‌رسانی در این مورد در بیرون از مجموعه حضور پیدا کردند.

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 250 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
بعد از یه طوفان شن وحشتناک انتظار دارید چه چیزایی ببینید.
بازهم آمریکایی ها ثابت کردن که چقدر در شرایط سخت به هم دیگه کمک میکنن
در کاغذ سفید:
ما برق داریم، اگه دوست دارید شما هم باطری گوشیتون شارژ کنید
بقیه عکس ها در ادامه مطلب....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    امکانات


    lنظرت در مورد سایت چیه؟
     
     
    _________________________

     翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Portugu�s Língua Traducere limba rom�nă Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovensk�ho jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate T�rk�e Самоанскій мову перекладу Dịch sang ng�n ngữ Tiếng Việt

    _______________________
    ___________________________________



    ________________________

    آمار سایت
  • کل مطالب : 701
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,914
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 84,909
  • بازدید کلی : 571,098