loading...
me and you من و تو
منصور-عرفان-پویا بازدید : 181 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Speed MP3 Downloader نرم افزاری بسیار آسان و قدرتمند می باشد که خدمات کامل دانلود آهنگ به صورت حرفه ای و سریع را برروی دسکتاپ شما فراهم می کند.نرم افزار فوق شامل رابط کاربری بسیار راحت می باشد و طوری طراحی شده است که تمام ویژگی های اصلی آن به صورت مستقیم در دسترس و در کانون دید می باشد.نوار جست و جو در بالای پنجره ی این برنامه به شما کمک می کند که به صورت دقیق در اینترنت به دنبال آهنگ مورد نظر خود بگردید و پس از پیدا کردن آهنگ آن را با اطلاعات دقیقی همچون طول، محبوبیت و لینک دانلود در اختیار شما قرار دهد.ویژگی جالب دیگر که در این نرم افزار فوق العاده تعبیه شده این است که می توانید قبل از دانلود آهنگ آن را گوش دهید و در صورت تمایل اقدام به دانلود آن کنید.سرعت دانلود با این نرم افزار فوق العاده بالا می باشد اما به سرعت اینترنت شما هم بستگی دارد ، با این حال در صورت پایین بودن سرعت اینترنت آهنگ ها به صورت کامل دانلود می شوند.

Speed MP3 Downloader برروی کارایی کلی سیستم شما تاثیری نمی گذارد و به راحتی برروی تمام نسخه های ویندوز کار می کند ولی برروی ویندوز ۷ نیاز به دادن دسترسی مدیر به اجرای آن می باشد.

به طور کلی ؛ با بالاترین و پیشرفته ترین امکانات نیاز شما را از نرم افزار مدیریت دانلود برای دانلود آهنگ فراهم می کند و با تنظیمات قوی خود می توانید کاربران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

در این ورژن که امروز در دانلود ۰۰۹۸ برای دانلود شما قرار گرفته است برخی از مشکلات و باگ های ورژن قبلی رفع گردیده است و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دانلود کنید.

 

دانلود سریع آهنگ در اینترنت با Speed MP3 Downloader 2.2.9.6

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۶.۴ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 304 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید یک ویدئو را از سایت یوتیوب دانلود کنید، GET Youtube Downloader Ultimate  یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.  شما با استفاده از این نرم افزار که سایت دانلود۰۰۹۸ برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه تان را از سایت یوتیوب را تنها با کلیک دانلود کرده و سپس در محیط خود نرم افزار اقدام به تبدیل و تغییر فرمت ویدیوها کنید. با استفاده از این نرم افزار ساده و قدرتمند می توانید ویدئوهای FLV را از یوتیوب دانلود کرده و به فرمت های صوتی و تصویری محبوب دیگر تبدیل کنید. همچنین شما می توانید ویدئوهای FLV را از روی سایت های مختلف به اشتراک گذاری ویدئو مانند Yahoo!video, Google, Vimeo, Facebook, Gofish video و غیره نیز به راحتی دانلود کنید.
علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده، GET Youtube Downloader Ultimate یک مبدل قدرتمند ویدئوهای FLV نیز می باشد که می تواند آنها را به انواع فرمت های صوتی و تصویری مانند MP4, MOV, AVI, 3GP, M4V, ASF, MP3, AC3, AAC, M4A, OGG تبدیل کند تا شما بتوانید به راحتی آنها را روی دستگاه های مختلف مثل iTunes/iPod/iPhone/iPad/iMovie مشاهده کنید.جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 


نرم افزار دانلود از youtube

 

 

امکانات نرم افزار Youtube Downloader :
- تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری.
- تبدیل DVD به فرمت های مختلف.
- دانلود از یوتیوب و دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدئو.
- تبدیل فرمت ویدئوهای دانلود شده به MP3 و دیگر فرمت های قابل اجرا روی دستگاه های مختلف.
- تبدیل ویدئو به کد HTML برای اجرای آن روی وبلاگ یا وبسایت.
- اجرای چندین پردازش به صورت همزمان برای افزایش سرعت دانلود و تبدیل فرمت.
- افزایش سرعت تبدیل تا ۵۰۰% با استفاده از تکنولوژی NVIDIA CUDA.
- تشخیص خودکار ویدئوهای آنلاین .
- تبدیل فرمت ویدئوهای FLV سایت یوتیوب.
- تبدیل فرمت ویدئو به صورت HD.
- تبدیل دی وی دی برای اجرا روی یوتیوب و دیگر سایت های به اشتراک گذاری فیلم.
- تبدیل ویدئوی FLV به فرمت های MP4, AVI, 3GP, ASF, MOV, MPEG, VOB, M4V.
- استخراج صوت از ویدئو و ذخیره در فرمت های MP3, AC3, AAC, WAV, WMA, M4A, APE, OGG.
تبدیل فرمت ویدئوهای یوتیوب برای اجرا روی دستگاه هایی مانند iPod, iPhone, iPad, iTunes,

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۲۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 211 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراهidm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

Untitled-1

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Download Accelerator Plus Premium:

- سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

- افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

- تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

- دارای قابلیت Pause & Resume

- توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

- امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

- امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

- توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

- دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

download دانلود با لینک مستقیم

size حجم فایل : ۱۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

منصور-عرفان-پویا بازدید : 210 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Manager یک نرم افزار مدیر دانلود برای محتوای آنلاین طراحی شده است که دارای ویژگی های جالبی می باشد که به بررسی و توضیح آن ها می پردازیم . نصب این نرم افزار بسیار آسان بوده ودر هنگام نصب پیشنهاد نصب نرم افزار Website Ripper Copier را به شما می دهد که به صورت جداگانه برروی سیستم شما نصب می شود و توسط آن می توانید وبسایت های دلخواه را دانلود کرده و به صورت آفلاین به مرور آن ها بپردازید ؛ جست و جو و دانلود فایل خاصی از یک وب سایت و امکانات جالب دیگری . کار با نرم افزار Download Accelerator Manager دقیقا همانند اینترنت دانلود منیجر معروف است که باید URL دلخواه را به آن بدهید تا دانلود شروع شود و پس از آن فایل خروجی را دریافت کنید.

کار با شتاب دهنده دانلود بسیار سریع است و بهترین گزینه برای دانلود  فایل های با اندازه های بزرگ می باشد . این نرم افزار قطعا سریعتر از برنامه های مدیریت دانلود ارائه شده توسط برخی از مرورگرهای وب است.

همچنین نرم افزار فوق به شما با ابزار Media Grabber این امکان را می دهد که با سرعتی باور نکردنی و سریع آهنگ ها و ویئو ها را از سایت هایی همچون یوتیوب، Meta Cafe و Daily motion دانلود کنید.

خوبی این نرم افزار این است که از تمام مرورگرهای موجود نظیر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، سافاری، اپرا و … پشتیبانی می کند .

این نرم افزار در مقایسه با دیگر برنامه های مدیر دانلود از مقدار بسیار کمی از CPU و حافظه استفاده می کند.

در نتیجه ، شتاب دهنده دانلود به صورت نرم افزار قابل اعتماد برای دانلود داده ها از طریق اینترنت است و آن را به رایگان استفاده کنید!

 

Download Accelerator Manager

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۱.۶ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

منصور-عرفان-پویا بازدید : 220 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

Internet Download Manager

 

برخی از ویژگی های دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 :

 

- دانلود آسان و سرعت بالا در دانلود فایلها

- دسته بندی فایلهای دانلود شده

- بالا ترین کیفیت در دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP و HTTPS و…

- امکان قطع دانلود در هنگام دانلود و ادامه آن

- پشتیبانی از proxy servers

- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن یا Drag and Drop

- ارتباط کامل و دقیق با IE7

- ارتباط خوب با MSN Explorer, Avant, MyIE, AOL

- دانلود تمامی لینکهای موجود در یک Web page با یک کلیک

- کمک به تکمیل سازی جستجوگر در حالت offline

- رد شدن از فیلتر و دانلود پکتها

- امکان استفاده از آنتی ویروس نصب شده در کامپیوتر برای چک کردن فایل در حال دانلود

- امکان Resume در مواردی از قبیل ایجاد مشکل در شبکه و یا قطع شدن ارتباط با اینترنت

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۵ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    امکانات


    lنظرت در مورد سایت چیه؟
     
     
    _________________________

     翻译汉语 Český jazyk překladu Oversæt til dansk Vertaal naar Nederlands Tõlge eesti keeles Filipino na wika upang isalin Suomen kielen käännös Deutsch Übersetzung Μεταφράστε στην Ελληνική Γλώσσα अनुवाद करने के लिए: हिन्दी भाषा Translate a magyar nyelv Translate ke Bahasa Indonesia Traduci in lingua italiana 翻訳する日本語 번역기로 한국어 교재 	Latviešu valodas tulkojumi Lietuvių kalbos vertimo Lingwa Maltija traduzzjoni Języka polskiego tłumaczenia Traduzir para o Portugu�s Língua Traducere limba rom�nă Русский перевод Транслате то Сербиан Preklad do slovensk�ho jazyka Prevedi jezik v Sloveniji Traducir al idioma español Översätt till svenska språket แปลภาษาโรมาเนีย Translate T�rk�e Самоанскій мову перекладу Dịch sang ng�n ngữ Tiếng Việt

    _______________________
    ___________________________________



    ________________________

    آمار سایت
  • کل مطالب : 701
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,926
  • بازدید ماه : 2,926
  • بازدید سال : 84,921
  • بازدید کلی : 571,110